حرام ها در جنگ ترکیبی بار دیگر به حرم حمله کرده اند


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912046

حاج قاسم نیز مسئولیت شما را بر عهده گرفته است و شما نیز جزو این حلقه تاریخ سازان هستید. حرام ها در جنگ ترکیبی بار دیگر به حرم حمله کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; آن روزها یکی از دوستان پاک و باصفای من متوجه شده بود که حاج قاسم سلیمانی چند جوان مومن انقلاب را که این روزها با ناآرامی های میدان مواجه بودند دور خود جمع کرده و نقشه عملیات و تقسیم بندی را توضیح می دهد. در میان آنها برای مقابله با آن کار کنید. با جریان اغتشاشات. مثل همیشه نیرومند و قدرتمند بود و به عنوان یک فرمانده میدانی نیروها را برای صحنه نبرد با جریان سردرگمی سازماندهی کرد.

جالب اینجاست که نیروهای فرهنگی جبهه انقلاب هم در اطراف حاج قاسم حضور دارند و او به آنها دستور عملیات فرهنگی و فکری می دهد.

حاج قاسم نه نگران بود و نه نگران. با اطمینان و قاطعیت بلند شد و صحبت کرد. طوری رفتار می کرد که انگار بی قراری سنگ تمام راه انقلاب است. هیچ امتناع یا بن بست در کلام و نگاه او وجود نداشت. برخلاف تصور برخی، انقلاب در معرض افول و فروپاشی است.

انقلاب بر تصدیقات غیبی تکیه دارد. امام خمینی (ره) بارها تاکید کردند که انقلاب حوادث سختی را پشت سر می گذارد و با دستی نامرئی به پیش می رود.

مقام معظم رهبری نیز به این امر معتقدند و معتقدند دست تدبر قدسی سرنوشت درخشان انقلاب را رقم زد.

حاج قاسم سلیمانی رفته و نرفته است. روحش ناظر است و از شرایط انقلاب آگاه است، می داند در جریان انقلاب چه می گذرد و نه تنها می داند بلکه قدرت کنترل و برنامه ریزی را هم دارد.

دست شهید باز است و می تواند در این دنیا اثر بگذارد، شهیدی است مثل حاج قاسم که سطح کمالات روحی اش شگفت انگیز است. الهامات و القای روحیات بالنده برزکی در مورد حوادث انقلاب مایه شگفتی است.

حاج قاسم هم برای شما مسئولیتی اندیشیده و برای شما تکلیف کرده است; شما نیز بخشی از این حلقه تاریخ سازان هستید. حرامی ها دوباره جنگ ترکیبی را امتحان کردند.

حاج قاسم از روزهایی گفت که حتی شهدا دلشان برای حضورشان تنگ خواهد شد. چی و از کجا فهمیدی؟! به نظر می رسد آنچه ما با آن روبرو هستیم خلاصه ای از کل تاریخ زندگی معنوی بشر است. همه انبیا و اولیای الهی نظاره گر انقلاب خمینی بزرگ هستند. آنقدر عظمت و شکوه در تاریخ حاضر جمع شده که قابل توصیف نیست.

مهدی جمشیدی; نویسنده و محقق

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید