حساب های نفوذ در کشور را جدی بگیریم/ رسانه های زرد در پازل دشمن قرار گرفته اند


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908053

مردانی نژاد گفت: دشمن بیش از 10 سال است که جریان نفوذ را تقویت کرده و در لوایح مختلف نفوذ دارد، رسانه های زرد در پازل دشمن حرکت می کنند و بخش زیادی از جامعه خبرنگاری ما را آلوده می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز مردانی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: با توجه به همه جهادی که در کشور رخ داده است، دشمن به این نتیجه رسیده است که ایران با مسائل اقتصادی، منطقه ای، داخلی و حتی جهانی دست به گریبان است، بنابراین تمام تلاش خود را می کند تا اعتماد کشورها را جلب کند. برای تضعیف و جسور کردن کسانی که به ایران اعتماد داشتند.

وی تصریح کرد: دشمن برای بسیاری از مسائل از جمله تحریم ها زمان و انرژی زیادی صرف کرده است، اما نه تنها نقشه آنها عملی نشد، بلکه ایران در دولت جدید در جهت احیای روابط با همسایگان خود پیشرفت کرده است و این باعث شده است که تیغه تحریم ها برای کاهش سرعت.

مردانی نژاد ادامه داد: از یک طرف دشمن متوجه شد که ایران در اقتصاد داخلی خود اقدام مثبتی انجام می دهد به گونه ای که رشد اقتصادی از منفی به مثبت می رسد، پایه پولی کشور تعدیل می شود و چاپ پول کاهش می یابد. تصادفات غیرمرتبط که باعث از هم پاشیدگی کشور شده در حال اصلاح است و این اقدامات دور از چشم دشمن نبود و او می داند چه اتفاقات عمیقی در شهر می افتد، از طریق جنگ رسانه ای وارد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی ایران به کار می گیرد، گفت: دشمن تمام توان خود را برای بی اعتمادی سایر کشورها به ایران به کار می گیرد، قبل از اربعین بازی آمریکا در عراق ناموفق بود و جریان اربعین بسیار باشکوه است. بیش از هر سال برگزار شد.

مردانی نژاد خاطرنشان کرد: بهترین گزینه برای دشمنان، اشغال ایران از داخل، جلوگیری از احیای کشور و تباهی موفقیت ها، انحراف توجه به طرف مقابل و تمرکز بر مشکلات ایران بود.

وی بیان کرد: دشمن نقشه های زیادی در سر دارد و اقدامات زشتی را آغاز کرده، تنش بدی ایجاد کرده، مراکز علمی را با هدف تعطیلی آنها به حاشیه برده تا به علم آسیب برساند.

مردانی نژاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران راه خود را ادامه می دهد و دشمن نمی تواند به اهداف شوم خود برسد، گفت: ابرها دور می شوند و حقیقت آشکار می شود و مردم از نقشه های دشمن باخبر می شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از تلخ ترین حوادثی که در اغتشاشات اخیر رخ داد شهادت 40 نفر از مردم ایران بود، گفت: شهادت 15 نفر در شاهچراغ غم انگیزترین اتفاقی است که در روزهای اخیر رخ داده است.

مردانی نژاد اذعان داشت: حادثه شاهچراغ منجر به اتخاذ تصمیم جدی تری و تحقق و ایجاد انرژی جدیدی در جامعه انقلابی شد. نمی رسد

مردانی نژاد با تاکید بر اینکه دشمن از پیشرفت ما بسیار می ترسد، تصریح کرد: متأسفانه رسانه های دشمن دست از دروغ گویی برنداشته اند، زحمت می کشند، می خواهند سرمایه های مادی، سرمایه گذاری در کشور، صاحبان اندیشه و علم را کاهش دهند. در داخل کشور ویران می شوند، در واقع نمی خواهند ایران الگویی برای کشورهای دیگر باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید تا جایی که می توانیم فضای غبارآلود و گیج کننده را برای مردم روشن کنیم، گفت: آگاهی بخشی، شناسایی موضوع نفوذ در کشور مهم است چرا که دشمن جریان نفوذ را برای بیشتر تقویت کرده است. بیش از 10 سال است و در لوایح مختلف نفوذ دارد، اطلاعات ما ضعیف است، رسانه های زرد در پازل دشمن حرکت می کنند و بخش بزرگی از جامعه روزنامه نگاری ما را آلوده می کنند.

مردانی نژاد با اشاره به اینکه حساب های نفوذ در کشور جدی است، تصریح کرد: دشمنان اندیشکده های آنها در امارات مستقر هستند، حتی از اتاق های فکر آموزش های مختلفی به خبرنگاران تاثیرگذار دادند و در روز 22 آبان روز مبارزه با مبارزه با مواد مخدر. – استکبار می خواهند این مسئله حل شود، به جای اینکه در مسیر واقعی خود حرکت کنند، روز استکبار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که جنگ اصلی در بحث روایات است، دشمن این را می داند و نظریه پردازان 50 سال است که در این باره نظریه پردازی می کنند، دقیقا می دانند چه باید بکنند و در این بین وظیفه ما این است. این: درک قوی جنگ روایات و بیرون آمدن پیروز از آن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید