حضور بیش از 618 پلیس راه در جاده های استان در طرح نوروزی / پیش بینی افزایش 50 درصدی سفر


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815804

رضایی زاده گفت: بیش از 618 پلیس راه در جاده های کرمان و بیش از 180 تیم گشتی در جاده ها حضور دارند. آرزوی ما این است که با توکل به خدا و حضور نیروهای استانی شاهد حتی یک حادثه مرگبار در روستاها و همچنین در شهرها نباشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، مرتضی رضایی زاده در مراسم افتتاحیه طرح نوروزی اقدام مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان های پشتیبانی استان کرمان است. وی گفت: با خطر و آرامش سفر و همه دستگاه های خدمات رسان حاضر در این رزمایش و طرح نوروزی آغاز می کنیم.


فرمانده انتظامی شمال استان کرمان گفت: طرح نوروزی از امروز آغاز و تا 14 فروردین 1401 برای کاهش تلفات و تصادفات ادامه دارد که این استان جان خود را از دست داد و بیش از 660 نفر مجروح شدند.


وی گفت: با توجه به کاهش محدودیت های ستاد مقابله با تاج و تخت، عید سعید فطر، پنجشنبه آخر سال و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، وضعیت متفاوتی نسبت به سال های گذشته دارد و الگوی سفر قطعا امسال تغییر خواهد کرد.


این مسئول ادامه داد: چند طرح ملی همراه با طرح نوروزی اجرا می شود که همزمان توسط همکاران اجرا می شود که این هماهنگی و نظارت را می طلبد.


رضایی زاده افزود: در تمام ایام سال به ویژه طرح نوروزی وظایف سنگینی داریم به ویژه در ایام نوروز همه باید قوانینی را رعایت کنند که قانون تعیین کرده است. تمام دغدغه من و همکارانم سلامت مسافران نوروزی است و از امروز با سایر دستگاه های نزدیک و متصل تمام تلاش خود را خواهیم کرد.


رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: بیش از 618 نفر در جاده های استان و بیش از 180 تیم گردشگری این کار را در جاده ها انجام می دهند و می خواهیم شاهد حتی یک تصادف فوتی باشیم. در استان و شهرستانها.خداوند و حضور نیروهای استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید