حضور شهدا یادآور روشنگری و مسئولیت پذیری است


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920191

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار مسئول قرارگاه عقیدتی سیاسی لشکر 88 زرهی نزاجا زاهدان گفت: حضور شهدای عزیز دل ما را روشن و نورانی و زنده می کند و مسئولیت را به مردم گوشزد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ; حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در مراسم تشییع شهدای گمنام ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: امروز شهدای عزیز ما به صورت خارجی و گمنام هستند اما در داخل به نام شهدای عزیز ما هستند. در پیشگاه خداوند و در عرش و ملکوت با نام و رسم و قرب الهی میهمانان شهر زاهدان هستند، وجود این شهدای عزیز نوعی خاطره، نورانیت و باعث نورانی شدن دل ماست. و دوباره متولد شد.

وی افزود: شهدای گمنامی که همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مهمان شهر زاهدان بودند برای ما به نوعی خاطره و یادآوری هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ما مدیون و مسئول خون شهدا هستیم و باید در قیامت پاسخگوی خداوند باشیم.

وی تصریح کرد: مراسم ملی و مذهبی و مراسمی که برای شهدا برگزار می شود برای ما نوعی درس، تذکر و روشنگری است و خدا را شاکریم که خداوند این نعمت را به نظام اسلامی ایران داده است که هرازگاهی شهدای عزیز با حضورت قلب ما را زنده کن

حجت الاسلام والمسلمین جوکار گفت: کمترین حقی که شهدا بر گردن ما دارند این است که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم، یعنی اگر در طول روز کاری انجام دادیم حواسمان به اعمالمان باشد که خداوند و ائمه عطار (علیهم السلام) و شهدا ناظر و شاهد اعمال ما هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید