حضور مدیرعامل و مدیران شرکت گاز در میزخدمت شرکت شهرصنعتی البرز

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، با حضور در میز خدمت شرکت شهرصنعتی شهرستان البرز که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود حضور یافته و در ارتباط مستقیم با مدیران صنعت، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های آنها شدند.


به گزارش

خبرگزاری موج

قزوین

، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، رئیس اداره گاز شهرستان البرز و سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین با حضور در میز خدمت شرکت شهرصنعتی شهرستان البرز که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود حضور یافته و در ارتباط مستقیم با مدیران صنعت، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های آنها شدند.

علی حجتی‌پور با حضور در میز خدمت ادارات که به همت شرکت شهرصنعتی البر برگزار شد، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به مصرف گاز در بخش صنعت، به سوالات و خواسته‌های مدیران و نمایندگان صنایع پاسخ داد.

وی با تأکید بر لزوم پیشگیری از هدررفت گاز و انرژی، بیان کرد: برنامه‌ای برای قطعی یا کاهش سهم گاز صنایع نداریم بلکه تنها می‌خواهیم از مصرف بی‌رویه و هدررفت آن جلوگیری شود.

حجتی‌پور با بیان این مطلب که 35 درصد از گاز طبیعی بدون احتساب سهم نیروگاه شهید رجایی، در بخش صنعت مصرف می‌شود. ادامه داد: همه واحدهای صنعتی و تولیدی باید با پیش‌بینی سوخت دوم و سوخت جایگزین خود را برای ورود به فصل سرد سال آماده کنند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان از همه صنایع خواست تا با صرفه‌جویی و پیشگیری از مصرف غیرضرور و پیش‌بینی لازم در تأمین سوخت‌های جایگزین در سال مهار تورم و رشد تولید از بروز هرگونه احتمال تعطیلی در اثر کمبود یا قطعی گاز ممانعت کنند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید