حضور 57 مبلغ انفاق در مدارس قم در ایام فاطمیه


ساعت: 14:58
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920358

معاون فرهنگی و اجتماعی خیرین استان قم گفت: در ایام فاطمیه 57 مبلغ اوقاف در مدارس و اماکن متبرکه استان قم حضور یافتند و با محوریت جهاد فاطمیه به تبلیغ پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عطاالله جباری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به فعالیت های خیریه و خیریه استان قم در ایام فاطمیه گفت: با توجه به لزوم تبیین و پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل آینده، طرح اعزام مبلغان روحانی متخصص به مدارس دخترانه و پسرانه استان در ایام فاطمیه انجام شد.

وی افزود: برای این منظور 70 روحانی مبلغ از سازمان اوقاف سازماندهی شده و دوره های آموزشی لازم را برای کودکان و نوجوانان گذرانده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی نذورات و امور خیریه استان قم با بیان اینکه ایام فاطمیه دوم با ایام امتحانات و تعطیلی مدارس مصادف شد، گفت: از این رو تنها 37 نفر از مبلغانی که در دوره های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان شرکت کردند به مدارس اعزام شدند.

وی ادامه داد: این 37 نفر دارای آثار و احکام تبلیغی هستند و علاوه بر آن 20 مبلغ دیگر نیز به صورت افتخاری و داوطلبانه در کمک ها همکاری کردند و در مجموع 57 نفر در 57 مدرسه حضور یافتند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید