حفاری ها درباره لغو تحریم ها به نمایندگان گزارش می دهند

ساعت: 21:20
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789812

عباس زاده از تشکیل جلسه این کمیسیون با وزیر امور خارجه خبر داد و گفت: در این نشست مذاکره کننده ارشد کشورمان جزئیات مذاکرات رفع تحریم ها را گزارش خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود عباس زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امشب (سه شنبه ۱۴ آذر) گفت: «.

وی افزود: کاظمی کومی، سخنگوی رئیس جمهور در امور افغانستان در این نشست گفت که برخلاف افکار عمومی، در دو ماه گذشته همه نگاه ها به گفتگو بوده و افغانستان مورد توجه قرار نگرفته است، همه دستگاه ها دائما تحولات افغانستان را رصد می کنند. “آنها دنبال می کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای کاظمی کومی در این نشست گفت که پیگیری استراتژی «تشکیل دولت فراگیر و مشارکت‌کننده» نقش اساسی در حوادث افغانستان دارد. جمهوری اسلامی نیز نقش سازنده ای در تأثیرگذاری بر کشورهای همسایه در موضوع افغانستان دارد.

ابازاده مشکینی با اشاره به اتفاقات ارمنستان گفت: آقای ظهوری سفیر ایران در ارمنستان گزارشی از توسعه قفقاز و تاثیر آن بر مبادلات اقتصادی منطقه و تلاش جمهوری اسلامی برای حفظ همکاری های اقتصادی با کشورهای همسایه ارائه کرد. از جمله دستاوردهای دیپلماسی اقتصادی.«آنها منجر به افزایش صادرات ایران به ارمنستان شدند.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی روز سه‌شنبه با وزیر امور خارجه و معاونان وی در وزارت امور خارجه دیدار می‌کند و در همین جلسه آقای باقری، مذاکره‌کننده ارشد ایران گزارشی از جزئیات گفت‌وگوی جمهوری اسلامی با 5+ ارائه خواهد کرد. . 1. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید