حفاری ها گزارشی از نتایج مذاکرات را به نمایندگان ارائه کردند

ساعت: 20:28
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784914

ابازاده مشکینی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معاون وزیر امور خارجه گزارشی از نتایج سفر خود به اروپا و مذاکرات ارائه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود ابازاده مشکینی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه با حضور احمد واحدی وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان برگزار شد.

وی گفت: محمود احمدی بیش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در خصوص مدیریت سفر اربعین و مشکلات پیش آمده به ویژه در مرز ایران و عراق و پیگیری وزیر کشور سوال کرد. s پاسخ می دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده کشورمان نیز گزارشی از نتایج سفر و مذاکرات خود به اروپا ارائه کرد.

وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای امنیت و مذاکرات آتی با 1+5 و دامنه و انتظارات از آن مذاکرات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ابازاده مشکینی تاکید کرد: رفع تحریم ها و مقابله صحیح با غفلت طرفین درگیر یکی از خواسته های اصلی مطرح شده در این جلسه است و بر لزوم رفع نقاط ضعف مذاکرات قبلی و اخذ تضمین های لازم برای توافقات احتمالی تاکید شد. .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در پی جمع بندی هفتمین دور مذاکرات برجامی نهم آذرماه، از معاون وزیر امور خارجه برای حضور در کمیسیون امنیت ملی دعوت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید