حفاظت از جان، مال و ناموس مردم از وظایف پلیس/عملیات ترکیبی دشمن در اغتشاشات اخیر است.


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901794

فرمانده انتظامی سردار اشتری با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند به نیروی انتظامی کل کشور ظلم شده است، گفت: امیدوارم بتوانیم برای امنیت مردم بیشتر خدمت کنیم، تامین امنیت وظیفه ذاتی پلیس است. حفاظت از جان، مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور صبح امروز (شنبه) در جلسه صبحگاهی ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که ساعت 7:44 صبح امروز از شبکه خبر پخش شد، افزود: در ایام اربعین و زائران اربعین بیش از 30 هزار نفر از همکاران ما به زائران خدمت رسانی کردند، در ماموریت بودند و هم از لحاظ امنیتی و هم از نظر خدمات رسانی به زائران خدمات رسانی کردند و خدا را شاکریم که با حضور ما همکاران و ابتکارات و نوآوری های روز ما توانستیم بیشترین خدمت را به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به شعار امسال پلیس در خدمت مردم و حمایت مردم از پلیس گفت: افتخار پلیس این است که به مردم خدمت می کند و البته باید از مردم عزیز، بصیر، بصیر و فهیم میهن اسلامی نیز تشکر کرد. فرزندان خود را در پلیس چک می کنند و از آنها مراقبت می کنند.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: خدا را شاکریم و از درک مردم عزیز در راهپیمایی روز اول مهر و راهپیمایی روز سوم مهر تشکر می کنیم. عزیز و آرمان های امام و رهبری بیعت کردند و تجدید میثاق کردند و مقام معظم رهبری نیز در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از فرزندانشان حمایت کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه رهبر انقلاب به نیروی انتظامی کل کشور ظلم شده است، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم برای امنیت مردم بیشتر خدمت کنیم، تامین امنیت وظیفه ذاتی پلیس، حفظ جان است. مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است.

وی درباره اغتشاشات روزهای اخیر افزود: ما در اغتشاشات با اقدامات مشترک دشمن مخالفت کرده ایم و اجازه نداده ایم امنیت مردم به خطر بیفتد.

سردار اشتری با بیان اینکه در این اغتشاشات تعداد زیادی از همکاران مجروح و تعدادی نیز کشته شدند، گفت: امیدواریم بتوانیم این روزها به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز با کمک نخبگان فرجه و با یک تشکل مردمی در کشور ماموریت هایی را انجام می دهیم.

سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور افزود: در سال های اخیر به یاد نداریم که این همه مورد توجه مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی قرار گرفته باشد و این را مایه لطف و عنایت می دانیم. خداوند و عنایت فرمانده کل قوا».

وی با بیان اینکه هفته گذشته میزبان فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت نیروی انتظامی حضرت امام حسن مجتبی(ع) فرجه بودیم، مراسم تحلیف مشترک دانشجویان نیروهای مسلح و آرزوی موفقیت برای همه شما بودیم، افزود: و نیروهای مسلح که پس از چندین سال وقفه به دلیل ویروس کرونا، کشور اولین جایی بود که حضرت آقا به طور رسمی در دانشگاه تربیت بدنی تشریف آوردند و افتخاری برای همه ما و همه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران بود.

سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور گفت: ما از بیانات حکیمانه، دلگرم کننده، پدرانه، مقتدرانه و هوشمندانه فرمانده عزیزمان به ویژه در رابطه با مشکلات اخیر کشور استفاده کردیم، چه زیبا گفت، چه آرامشی به مردم داد. وطن و چه امیدی به مردم عزیز و دشمن داد.مثل همیشه اظهارات ایشان آرامش بخش و آرامش بخش بود و تاکید ایشان بر این نکته که نیروهای مسلح باید مورد توجه و مراقبت مردم و در هر کجای سازمان های سازمان باشند. نیروهای مسلح ضعیف شده اند، امنیت مردم در واقع تضعیف شده است. حمله حمله به امنیت مردم است. اگر به پایگاه بسیج حمله شود، حمله به امنیت مردم است.

سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور نیز گفت: اظهارات ایشان باعث دلگرمی همه ما و همه نیروهای مسلح به ویژه خادمان مردم در فراجه شد و خدا را شاکریم که میزبان قدوم مبارک ایشان بودیم. در آستانه هفته نیروی انتظامی و انشاالله بتوانیم به گفته وی باید بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم و بتوانیم برای امنیت مردم بیشتر خدمت کنیم.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند پلیس وظیفه دارد با مجرمان مقابله کند و امنیت مردم را تامین کند و این وظیفه ذاتی ماست و البته در جایی که باید خدمت کنیم خدمتگزار همه مردم عزیز هستیم و در ما باید از جان و مال و ناموس مردم در برابر افراد معدودی با نیات شیطانی و سازماندهی شده و به عبارت دیگر تهدیداتی که ترکیبی از عملیات های ترکیبی بود محافظت می کردیم. .

سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: اجازه نمی دهیم امنیت مردم به خطر بیفتد و قطعاً در این عرصه پای جان خود خواهیم ایستاد و مردم نیز این را می دانند و اگر قدردان هستند. شما امروز برای این فداکاری، به خاطر این تدارکات است که باید با یک کودک ولگرد فریاد بزنید تا این کار را انجام دهید، بسیاری از همکاران ما مجروح شدند و تعدادی کشته شدند. و خداوند به خانواده ها قوت می دهد. همکاران پس از یک ماموریت چند ماهه به همراه زائران عزیز مستقیماً به شهرستان ها آمدند و دوباره در کنار مردم قرار گرفتند و جلوه های زیبایی تولید کردند.

سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: امیدواریم امروز بتوانیم با کمک نخبگان عزیزمان در شهرستان فرجه و همکاران محترم که بزرگترین سرمایه آنها سرمایه انسانی ماست، وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم. ما سازمانی انسان محور، باطن نگر، سازمانی اجتماعی محور، اعتقادی، انقلابی و جهادی در اجرای مأموریت های خود هستیم. ما امروز خود را حافظ ارزش های انقلاب اسلامی می دانیم و مفتخریم که مدافع نیات مردم عزیز هستیم و با وحدت کامل، وحدتی که از دل برمی آید، وحدتی که در بین فرماندهان ما وجود دارد، مدیران ما، در بین کارکنان ما در گروه های مختلف، در گروه های عقیدتی، حفاظت سیاسی و اطلاعاتی سازمان و هیئت مدیره محترم وجود دارد.

سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور افزود: امیدواریم بتوانیم این راه روشن شهدا، این راه روشن جانبازان عزیز را ادامه دهیم و روح مطهر شهدای عزیز را ادامه دهیم. روح امام و حاج قاسم سلیمانی از ما شاد باد، انشالله در نهایت از یکایک همکاران عزیزم در اقصی نقاط کشور، خواهران عزیز، برادران عزیز که در این روزهای آخر زحمت کشیدند تشکر می کنم. ماه ها و همچنین خانواده های محترمشان اگر همکاری خانواده های محترمشان نبود قطعاً نمی توانستیم در میدان خدمت کنیم.خانواده معظم شهدای عزیزمان از جانبازان عزیزمان، جانبازان، مردم عزیز تشکر می کنیم. با سازمان و همه کسانی که عشق و علاقه به میهن اسلامی و ارزشهای والای انقلاب اسلامی دارند. انشاالله موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید