حقوق بشر به سبک آمریکایی


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880400

زینب بساط نیا نوشت: ایجاد جنگ و ناامنی در هر گوشه دنیا و فروش تسلیحات نظامی به کشورهای متخاصم و جمع آوری پول های هنگفت و هزاران حقایق آشکار و فاش نشده از مصادیق حقوق بشر آمریکاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار «زینب بساط نیا» فعال رسانه ای در یادداشتی با عنوان «به سبک آمریکایی حقوق بشر» نوشته است با شنیدن نام آمریکا، ظلم و جنایت، دزدی و تجاوز، التهاب و تنش، شورش و هرج و مرج، همیشه همینطور است. به ذهن میرسه. این یک کمپین غرب به شرق خواهد بود که زرادخانه های هسته ای، ترور فیزیکی و بیولوژیکی بر مردم ایجاد می کند، بمب اتم می سازد و آنها را روی مردم مظلوم و بی دفاع در یک روز آزمایش می کند و نزدیک به 100000 نفر را در هیروشیما و ناکازاکی می کشد.

تحریم کامل کشورهایی مانند ایران و یمن، تحریم داروی بیماران پاراتیروئید و بیماران خاص، سوءتغذیه کودکان مظلوم و بی پناه یمن و… کشتار سیاهپوستان به بهانه های واهی در کشوری به ظاهر متمدن آمریکا که بیانیه حقوق بشر آن است. اکنون است. زمین و زمان را اشتباه گرفته است، این بسیار حقوق بشر آمریکایی است.

افغانستان، عراق، سوریه، بوسنی، فلسطین، یمن، میانمار، لیبی و… که سال هاست آرامش را ندیده اند و شبانه روز در پلیدی و خون غوطه ور هستند، همه در آتش افروخته آمریکا و شورشیان هستند. صهیونیست ها شب به روز تحویل می دهند… داعش و تکفیری هایی که در هر مکان و هر لحظه مانند قارچ های سمی رشد می کنند و در هر مکانی به بزرگی عاشورا کربلا می آفرینند و گرمای وحشتناکی از خود به جا می گذارند فرزندان نامشروع و نامشروع این شیطان بزرگ هستند.

زمانی که نهال انقلاب تازه بیرون آمده بود، نه سپاه بود، نه ارتش منسجم، نه امکانات، نه موشک و سلاح بازدارنده، ایران را مجبور به 8 سال جنگ تحمیلی و پرکردن 200 شهید وندا از خون خفته کرد. 17 هزار نفر از این شهدای غریب و بی دفاع مظلوم و بی دفاع در هر روستا و روستا، در کوچه و خیابان، در خانه به دست یاران بی رحم این شیطان خبیث کشته شدند و به قربانگاه رفتند…

تیراندازی مستقیم به یک کشتی آمریکایی در هواپیمای مسافربری و سوار شدن 290 مسافر بیگناه، نمونه ای درخشان از حقوق مرد آمریکایی است، حادثه ای که هیچ رسانه ای در هیچ کجای دنیا سوگوار و شمع آن نیست و سکوت آنها و خفقان اوج ظلم و ستم ایران است

حقوق بشر آمریکایی یعنی سلب حق حیات از همه، کودکان خردسال، پیر مسلمانان، غیرمسلمانان، به حراج گذاشتن جان و ناموس مردم و تسلط بر منابع، ذخایر و ثروت آنها، و در رسانه های مزدور، با رشوه آمریکایی، دلارهای سعودی و انگلیس، همه به مسلمانان فاجعه، ویرانی و نسل کشی نسبت می دهند و خود را ناجی بشریت و اسلام را دینی مرتجع، خشن و ترسناک معرفی می کنند.

ایجاد جنگ و ناامنی در گوشه و کنار جهان و سپس فروش تسلیحات نظامی به کشورهای متخاصم و به جیب زدن مبالغ هنگفت و هزاران واقعیت آشکار و نا معلوم، نمونه ای از حقوق بشر آمریکاست.

و در پایان دردی که باردل بر همه آزادگان جهان تحمیل کرد و آن را حق مسلم خود و حق حیات نامید، کشته شدن عزیز سردار سلیمانی بود که مغایر با مفاد میثاق بین المللی مدنی و سیاسی بود. حقوق و اعلامیه جهانی حقوق بشر. با حذف قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم، آمریکا نادرستی ادعاهای خود برای مبارزه با تروریسم و ​​حمایت از حقوق بشر را آشکار کرد… اگرچه رهبران کفر همچنان در برابر این فجایع سکوت می کنند، اما به زودی خون همه مظلوم ناعادلانه کنار گذاشته خواهند شد. و بی خانمان های دنیا این جنایتکاران را مثل باتلاق می بلعند و دنیا را از لوث وجود پلیدشان پاک می کنند…

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید