حل مشکل ارائه خدمات شهری به شهر «آگینه» می نویسد تا پایان سال جاری


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876811

در سفر رئیس جمهور به شهرهای پیشوا، کرچک و ورامین، دستور رئیس جمهور برای رفع مشکل خدمات شهری شهر آگینه پیشوا تا پایان سال جاری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، آیت الله رئیسی در سفر به پیشوا و پس از حضور مردمی دستور داد تا پایان سال موضوع ارائه خدمات شهری به شهرک آگینه پیشوا حل شود.

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از این شهر گفت: ساکنان این شهر از خدمات شهری محروم هستند و کمبود خدمات شهری زندگی را برای مردم سخت می کند و در حال حاضر مشکلات جدی در حوزه خدمات شهری وجود دارد. مجتمع

آیت الله سیدابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه برخی از اهالی شهرستان مددکار و کمیته پشتیبانی هستند، گفت: باید به این اقوام توجه ویژه شود، همه خانواده ها محترم هستند اما این خانواده ها احترام خاصی دارند و باید برای تخصیص آنها تلاش کنند. تخصیص اعتبارات لازم برای خدمات شهری و وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات این شهر اقدام کنند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و زمان بندی از امروز یعنی پایان خردادماه شروع به کار شود تا تا پایان امسال برای اجرای خدمات شهری برای تسهیل زندگی ساکنان، وزیر راه و شهرسازی دستور دهد. کار تکمیل شود و مدیر و مدیر پیگیری کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: از کارکنان انتظار داریم در سفر بعدی شاهد این مشکلات نباشیم. تمامی درخواست‌های شخصی اهالی که از طریق نامه به ما اطلاع داده شده است، پیگیری می‌شود و شماره تلفن تماس همراه با نامه‌ای که برای بررسی مشکلات با ما تماس خواهیم گرفت درج شده است.»

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید