حماسه سوم خرداد نماد مقاومت و استقامت است


ساعت: 16:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839835

سرهنگ احمد حسنوند با اشاره به برگزاری کنگره 6500 شهید استان لرستان گفت: حماسه سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر، سرهنگ احمد حسنوند ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد اظهار داشت: سومین هورداد یادآور مقاومت، ایستادگی و فداکاری ملت ایران است که رزمندگان اسلام نگذاشتند دشمن به آن دست یابد. هدف.”

وی افزود: حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی هرمشهر برگ زرینی از خدمت پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که برنامه های متنوعی برای آن در بروجرد برگزار می شود.

فرمانده سپاه بروگر گفت: همزمان با سوم خرداد مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس، پاکسازی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، زنگ مقاومت برگزار می شود. رانگ، جانبازان جمع می شوند و داستان می گویند.

حسنوند با اشاره به برگزاری شصت و هشتمین کنگره شهدای دانش آموزی بورژوا گفت: اقدامات خوبی برای برگزاری کنگره شهدای دانش آموزی انجام شده و تلاش می کنیم با اقدامات انجام شده به این هدف بین المللی برسیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره 6 هزار و 500 شهید استان لرستان گفت: لازم است تا پایان سال با در نظر گرفتن هزار و 500 شهید شهرستان بروجر و برگزاری این کنگره، برنامه ریزی های لازم انجام شود. راه بروگرد».

فرمانده سپاه بروجرد از اجرای زنده سرود سلام فرمانده در بروجرد خبر داد و خاطرنشان کرد: این سرود در بین نسل های جدید و دانش آموزان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، به همین دلیل این سرود به صورت خودجوش در مدارس خوانده می شود اما با هماهنگی های انجام شده در میدان تهتی با حضور دانش آموزان برگزار شد. حضور کودکان و نوجوانان با دعوت از خواننده این سرود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید