حمایت از برنامه های ملی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی برای دولت مضر است


ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895878

فرماندار تربت جام در جلسه ستاد به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت:

جمشیدی بیان کرد: یکی از مهم ترین آسیب های برنامه های ملی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دولت اجرای برنامه است و باید تلاش کنیم از ظرفیت مردم و پیشبرد برنامه ها غافل نشویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین جمشیدی فرماندار تربت جام در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که ظهر امروز در محل سالن شهید نصیری فرمانداری تربت جام برگزار شد، گفت: ساماندهی ملی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی برای کشور مضر است. وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین آسیب های برنامه های ملی مذهبی، وضعیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سازمان برنامه است که باید سعی شود از ظرفیت مردمی و ارتقای برنامه ها غافل نشود.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه ها ترویج شود، گفت: در هفته دفاع مقدس باید برنامه های خوب و قوی تدارک دیده شود و بدون تفکیک بین رزمندگان حتی افرادی که حداقل روزها در جبهه بوده اند، اقدام رزمی را انجام دهند. مراسم تعطیلات آن را از دست ندهید.

فرماندار تربجم گفت: روسای ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی برنامه تجلیل از رشادت های رزمندگان در ادارات و قدردانی از زحمات آنان در دفاع مقدس را برگزار کنند زیرا دفاع مقدس دوران درخشان دوران دفاع مقدس است. انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا، پیشرفت دفاع و اقتدار نظام در دفاع مقدس اتفاق افتاد.

وی در پایان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی کنونی مدارس طرحی (مهر آفرین) و روزهای پایانی صفر خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و حضور دانش آموزان در کلاس های درس. رشادت ها، فداکاری ها، فرهنگ و مکتب دفاع مقدس، ایثار و شهادت با حضور رزمندگان اسلام در مدارس باید برای دانش آموزان، جوانان و نوجوانان تبیین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید