حمایت از تولید داخلی در کلام و قانون خلاصه نمی شود/ یکی از سیاست های دامپزشکی مبارزه با فساد در سازمان است.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب انجام شده، طرح تشدید نظارت های انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال در نوروز و همکاران ما در سراسر کشور و همچنین استان قزوین با وجود همه مشکلات و مشکلات بود. امکانات محدود، قدم بزرگی بردارید.”

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان دامپزشکی گفت: نوروز 1400 در برخی از استان های کشور با کمبود مرغ مواجه بودیم که باعث شد مردم مرغ را با کارت ملی دریافت کنند اما امسال با کمک همه متولیان امر. و دولت، این شرایط برآورده نشد. .

وی بیان کرد: سازمان دامپزشکی کشور نیز در راستای اهداف دولت مردمی یکسری اولویت ها و سند تحول دارد که به دنبال تحقق آن است.

نرخ افزایش دستمزدها با تورم همخوانی ندارد


حسینی گفت: شرایط دستمزد چندان مساعد نیست و با وجود تورم بالای 30 درصد افزایش 10 درصدی دستمزدها با شرایط فعلی همخوانی ندارد و شرایط اقتصادی و معیشتی برای پرداخت کنندگان و مردم بسیار سخت شده است.

وی افزود: وظیفه خود می دانیم در این راستا اقداماتی را انجام دهیم که مورد توافق نیز قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری را برای فعالان این حوزه فراهم کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال 95 به وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ کردند که برای دولت و نظام اسلامی خوب نیست که برای تحویل اقلام به ویژه کالاهای اساسی نیاز به واردات داشته باشد.




حمایت از تولید فقط حرف و قانون نیست


حسینی گفت: اگر ارز ترجیحی را از کالاها به عنوان مواد اولیه دام حذف کنیم، باید شرایط بهتری را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایجاد کنیم.

وی گفت: امروز تولیدکننده نیازمند سرمایه در گردش است و قطعا با توصیه ها و مصوباتی که در استان اجرایی شده است بانک های موجود در استان و کشور موظف به پرداخت این سرمایه در گردش به سازمان ها و تولیدکنندگان هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اگر بخواهیم واردات کشور را کاهش دهیم یا اصلا نیازی به واردات نیست، حمایت از تولید نباید فقط در حرف و قانون باشد.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که در سازمان دامپزشکی انجام شده بهبود روند صدور پروانه است تا برای تولیدکننده یا هر جوانی که تصمیم به کسب و کار دارد راحت شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که برای کمک به تولیدکنندگان انجام شد؛ تهیه واکسن های لازم و انجام این گونه عملیات واکسیناسیون و حمایت از کشاورزان سنتی.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور گفت: یکی از اتفاقات خوبی که با وجود کمبود نیرو رخ داده است، تشکیل جهاد دامپزشکی با همکاری سپاه و بسیج است.

وی افزود: از مدیرکل استان می خواهیم با همکاری سپاه و سایر بخش ها برنامه عملیات جهادی را تشریح و ابلاغ کند و شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانیم در مدت زمان کوتاهی کار بزرگی انجام دهیم. “

حسینی گفت: تب کریمه کنگو یکی از بیماری های مرموز است و با وجود اینکه در دام ها وجود دارد، اما شرایط عینی بودن در دامداری را ندارد، بنابراین باعث شده است که آمار مبتلایان به این بیماری در بین کسانی که با دام سروکار دارند. . یا برای کشتار غیرقانونی «در استان و کشور برگزار می‌شود؛ بنابراین ارائه طرح جدیدی در بحث کشتارگاه‌ها برای جلوگیری از کشتار غیرمجاز ضروری است.

یکی از سیاست های دولت و سازمان دامپزشکی مبارزه با فساد است


وی ادامه داد: یکی از سیاست های دولت و سازمان دامپزشکی مبارزه با فساد است، زیرا امروزه بحث فساد یکی از مواردی است که مردم را نگران کرده است، بنابراین در سازمانی که ما در آن کار می کنیم، برای تبعیض، فساد و فساد مناسب نیست. رشوه دادن ،” او گفت.

حسینی گفت: اگر مدیرکلی که در کمتر از یک روز در جایی منصوب شود اما فکر کنیم در عملکرد و رفتار او اشکالاتی وجود دارد، او را برکنار می کنیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه با افراد و سازمان های بخش خصوصی سروکار داریم. امیدواریم با تمام قوا و وجدان تلاش کنیم تا سازمانی عاری از هرگونه شبهه داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید