حمایت از دانش آموزان بی بضاعت برای شرکت در پیاده روی اربعین


ساعت: 19:14
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885421

معاون فرهنگی وزارت علوم بر برنامه ریزی لازم برای حضور حداکثری دانشجویان تاکید کرد و بر حمایت از دانشجویان کم برخوردار برای حضور در این مراسم تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دومین اجلاس سراسری ستاد اربعین دانشگاهیان به منظور انجام مقدمات نهایی اعزام دانشجویان به اربعین امسال برگزار شد.

در این جلسه که با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، علیرضا کیها معاون سازمان بسیج دانش آموزی، خجت الاسلام مرتضی مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات برگزار شد. هیات علمی عتبات و جمعی از معاونین و مدیران دفاتر علمی و پرسنلی، مواردی از قبیل تخصیص وام دانشجویی برای اعزام دانشجو، برنامه ها و حمایت های مالی اعزام دانشجو، میزان و تعداد موکب های سازمان بسیج دانشجویی و خدمات اسکان دانشجویی بررسی شدند.

در این نشست عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به اینکه اعزام دانش آموزان به اربعین اتفاق بزرگی است، گفت: باید تمام توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم بزرگ اربعین به کار بگیریم.

وی افزود: لازم است دانش آموزان از روند این سفر آگاه شوند و مراحل آن به طور شفاف توضیح داده شود.

معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر برنامه ریزی لازم برای حضور حداکثری دانشجویان، بر حمایت از دانشجویان کم برخوردار برای حضور در این رویداد تاکید کرد و خواستار مساعدت خیرین در این حوزه شد.

وی با اشاره به لزوم تعامل با دانشگاهیان عراقی در این روزها پیشنهاد تشکیل موکب های بین المللی در این مسیر را داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید