حمایت دولتی برای تضمین بازار محصولات زنان کارآفرین


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907636

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر حمایت ویژه زنان سرپرست خانواده و تامین بازار محصولات زنان کارآفرین در دولت سیزدهم تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انسیه هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه دیدار با فعالان اقتصادی و بانوان کارآفرین استان خراسان رضوی بر حمایت ویژه زنان سرپرست خانواده و تامین بازار محصولات زنان کارآفرین در سیزدهم تاکید کرد. ریاست جمهوری در پرسش های مختلفی به ویژه برای زنانی که باید قبل از شروع دور دوم سفرها به نتیجه لازم برسند، مطرح شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص دیدار با بانوان کارآفرین و فعال اقتصادی استان خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین دغدغه های آنان فروش محصولات و ایجاد بازار مناسب، صادرات و حمایت دولت در بخش فروش و تضمین لازم است. برای حمایت از فعالیت ها تصمیمات را بیان کردند و امیدواریم که موفق باشد.

وی افزود: ادامه استفاده از بیمه قالیبافی که بانوان متقاضی آن بودند؛ امیدواریم این بیمه نامه به عنوان بیمه کشتی مطرح شده باشد که دولت اعتباری برای آن فراهم کرده است.

هزالی در خاتمه گفت: همچنین برخی از کارگاه های خانوادگی و مشاغل خانواده محور که از سوی دولت مورد توجه قرار گرفته اند دارای مغایرت هایی هستند که امیدواریم تخفیف ها و تسهیلات مناسبی برای این کارگاه ها در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید