حمایت عجیب پیشکسوت استقلال از پرسپولیس

حمایت عجیب پیشکسوت استقلال از پرسپولیس

حسن روشن درباره عملکرد استقلال در لیگ فعلی گفت: استقلال امسال خیلی مردد بود، در دیدار مقابل مس رفسنجان بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند و خیلی زحمت کشیدند. استگلالیس مرا به یاد نژاد خرگوش و لاک پشت انداخت! دیر فهمیدند که خودشان هم می توانند قهرمان شوند!

وی ادامه داد: من با ساپینتو زاویه دارم اما مخالف او نیستم. اگر ساپینتو کارهایی مثل محروم نشدن چند مسابقه ای انجام نمی داد، استقلال کمتر آسیب می دید. مشکلی که استقلال امسال داشت این بود که با خودش دعوا داشت وگرنه بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و شایستگی بیشتری داشتند. البته گفتم برنده دربی قهرمان است و امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود چون یا استقلال یا پرسپولیس باید قهرمان شود تا فوتبال ما رشد کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص تاثیر اشتباهات داوری بر نتایج تیم ها خاطرنشان کرد: به نظر من اشتباهات داوری عمدی نیست. سال ها پیش در جام جهانی حریفان ما 4 پنالتی گرفتند، هیچ تیمی در تاریخ مسابقات جام جهانی در دو بازی 4 پنالتی نداشته است و ما رکوردی در این زمینه داریم و آن را از داوران آن زمان داشتیم. داور اشتباه می کند، شاید داوران قبل از انقلاب بیشتر از الان اشتباه می کردند، اما نمی توان نتیجه را به گردن داوران انداخت، همانطور که رایکوف گفت باید توپ را در دروازه گذاشت و برنده ظاهر می شود. اگر داور اشتباه کرد، چه تصادفی و چه عمدی، شما باید کار خود را انجام دهید و زمین را ترک کنید.

روشن در پاسخ به اینکه بسیاری از هواداران به دلیل انتقاداتش از تیم و کادرفنی علیه او موضع گرفتند، گفت: حرف هایی که زدم بی رحمانه نبود، فقط واقعیت ها را بیان کردم. مدافعان حامی دلالان هستند! هر چقدر هم که مردم زیاد باشند، خوشحالم که حرف هایم را شنیدند و واکنش نشان دادند. به نظر شما این مخالفان چند نفر هستند؟ هزاران نفر؟ من برای این مردم صحبت نکردم، من برای بیست، سی میلیون هوادار صحبت کردم.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: برخی می گویند ساپینتو را حفظ کنید، برخی مخالف هستند، در حالی که این موضوع به هیچ کدام از ما ربطی ندارد، ما فقط طرفدار این تیم هستیم. باید یک کمیته فنی قوی تشکیل شود و در آنجا تصمیم گیری شود. اگر می خواهند او را حفظ کنند باید برایش شرایط بگذارند، امسال 7 بازی نیمکت نشین نبوده و بزرگترین باخت استقلال این است که امروز جام را با اختلاف کمی از دست دادیم.

پیشکسوت استقلال افزود: ساپینتو می گوید در تیم ملی پرتغال بودم. من در این تیم بازی کرده ام و چند گل زده ام. با کاری که امسال انجام داده، بهتر است بگوید من هیچ کاری نکرده ام. این حرکت ها برای بازیکن ملی پوشی نیست که در جام جهانی بازی کرده است.

روشن در پایان درباره حضور اصغر حاجیلو در آکادمی استقلال گفت: او یکی از زحمتکشان این باشگاه بود که با انشاء الله موفق خواهد بود و امیدوارم به آنچه همیشه می گویم یعنی دریافت کند عمل کند. از باشگاه پول می گیرند و به مربیان پول می دهند تا بتوانند پولی را که از پدرشان گرفته اند دنبال کنند و مادران هم می گیرند، نه اینکه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید