حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی سرخس


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823615

نوری زاده در بازدید از امکانات و زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی سرخس در جمع سرمایه گذاران چینی با اعلام حمایت همه جانبه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه گفت: یکی از راه های دستیابی به توسعه پایدار سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری سرخس در حاشیه بازدید از امکانات و زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی در جمع سرمایه گذاران چینی، ضمن اعلام حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی در گفت و گو با صبح توس، اظهار داشت: در این راستا از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه حمایت می کنیم. وی گفت: یکی از راه های دستیابی به توسعه پایدار سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی افزود: نیازمند سرمایه گذاری های فکری، انسانی و مادی هستیم و در این راستا از همه سرمایه گذاران دعوت می کنیم و به گرمی دست آنها را می فشاریم و از آنها حمایت می کنیم.

نوری زاده گفت: سیاست اصلی دولت در شهرستان سرس حمایت از توسعه منطقه ویژه و تبدیل آن به منطقه آزاد تجاری صنعتی است.

سرپرست استان سراس تاکید کرد: در همسایگی کشورمان جمعیتی بالغ بر 600 میلیون نفر زندگی می کنند که دسترسی به آب های آزاد ندارند و کشور ما و سراکس شاهراه لجستیکی حیاتی برای آنهاست و باید از آن استفاده بهینه کرد. این ظرفیت بزرگ اقتصادی برای استفاده از توسعه منطقه ای و ملی است.

وی در خصوص سرمایه گذاری چین در منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: سیاست مشترک نظام مبتنی بر نگاه ویژه به شرق و مناسبات اقتصادی و استفاده از ظرفیت همه حوزه ها برای تولید ثروت و اشتغال در روابط با شرق است. “

نوری زاده ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سارا دروازه ورود به آسیای مرکزی و چین است و اکنون نیروی کار زیاد و ارزان به وفور وجود دارد.

سرپرست استان سارا در پایان به استانداران و کارکنان گمرکات، راه آهن و پایانه ها که زنجیره اصلی لجستیکی این منطقه هستند تاکید کرد و تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در راستای تحقق این امر به درستی عمل کنیم. برابری، برادری، دوستی و با رسیدگی به مسائل سرمایه گذار، خدمات را برای جلب رضایت خداوند متعال تسهیل و ساده می کنیم.

وی در پایان گفت: در فضایی دوستانه و صمیمی می توان برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید را در این منطقه اجرا کرد و آثار مطلوب و مثبت را برای مردم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید