حمایت از شرکت های دانش بنیان و طرح های فناوری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821513

مشاور اجرایی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس مطرح کرد؛

برامند گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و طرح های فناوری از اولویت های اصلی امسال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا برهمند سرپرست هیئت مدیره و مشاور اجرایی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در گفتگو با صبح توس اظهار داشت: تبدیل نشدن ایده ها و طرح های فناورانه به ارزش افزوده و ثروت مهمترین مانع برای اقدام دانش بنیان است. شرکت ها

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات و مشوق های منطقه ویژه اقتصادی سرخس در کنار حمایت های ویژه از این فعالیت ها می تواند زمینه ساز فعالیت پربار شرکت های دانش بنیان باشد.

مشاور اجرایی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: بخشی از اراضی صنعتی منطقه برای اجرا، توسعه و استقرار واحدهای تولیدی در حوزه فناوری های نوین – ICT و صنایع وابسته به دانش آماده می شود.

برهمند اهمیت و احترام به کار شرکت های دانش بنیان را مانع از فرار مغزها و ایجاد اشتغال برای نخبگان کشور دانست و گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند موانع، مشکلات و راهکارهای خود را به واحد بازاریابی و سرمایه گذاری ارسال کنند. دانش محور.

وی با اشاره به استقبال گسترده سرمایه گذاران برای اسکان در منطقه به ویژه در سال های اخیر، گفت: با توجه به ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی سرخس، این امکان وجود دارد که علاوه بر منطقه با حمایت آستان قدس رضوی و موسسه رضوی معاون فناوری های نوین استان خراسان گفت: رضوی و کشور نیز نیازمند ارائه خدمات به سرمایه گذاران در این حوزه ها هستند.

مشاور اجرایی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به افزایش ظرفیت بخش ریلی و زمینی و فرودگاه بین المللی الماس سرخس در موضوع تجارت با کشورهای مستقل مشترک المنافع از طریق این منطقه اشاره و تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در این منطقه و واردات. جدید و تکنولوژیک است، به همین دلیل ما در تلاش هستیم خطوط دائمی تجارت ریلی و باری به کشورهای بین چین و تمام آسیای مرکزی و روسیه با سرخس ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید