حمایت وزارت ارشاد از ابتکارات خلاقانه در حوزه فرهنگی و اجتماعی


ساعت: 01:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884807

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رویکرد وزارت ارشاد حمایت از ابتکارات خلاقانه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است و هدف از برگزاری رویداد ملی ارزش آفرینی «د.ا» تقویت روحیه خودباوری و جمعی است. هویت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی عصر جمعه در راستای سفر استانی خود به استان خراسان رضوی با حضور در اختتامیه رویداد ملی ارزش آفرینی «د.ا» (دختران ایرانی) که در مشهد مقدس برگزار شد. وی برای رویکرد وزارت فرهنگ در حمایت از ابتکارات نوین خلاقانه در حوزه فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: اصل این رویداد تقویت روحیه خودباوری و دستیابی به هویت جمعی در بین جوانان است. زمین و ادارات کل فرهنگ و رهبری در سراسر کشور امروز امن و مأمن انقلابیون، خلاق و دغدغه مند مشکلات فرهنگی کشور شده است.

وی هویت را معضل جوامع امروزی دانست و تاکید کرد: دشمن تلاش می کند ایران را کشوری بحران زده و بن بست معرفی کند در حالی که امروز شاهد بودیم دختران کشورمان از 260 نقطه کشور خلاقیت ذاتی خود را در این عرصه ارائه کردند. یک فضای تعاملی

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی ادامه داد: فعالیت امروز دختران خلاق کشورمان نشان می دهد که فضای مناسبی برای تعالی دختران فراهم شده است که مهم ترین هدف وزارت فرهنگ در این رویداد بود.

اسماعیلی اعتقاد به کار گروهی را مقدمه ای برای فعالیت های بزرگ می داند و بیان می کند: کارهای مهم زیادی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در کشور در حال انجام است اما فضای رسانه ای مناسبی برای معرفی آنها وجود ندارد، این گونه فعالیت ها باعث تقویت روحیه می شود. خودباوری و هویت جمعی در بین دختران سرزمینمان.

وی رویکرد فرهنگی را راه حل معضلات اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: برای حل مشکلات باید سر منشا باشیم و با ابتکارات جدید از آسیب های جدید جلوگیری کنیم و این مهم مشارکت همه دستگاه ها را می طلبد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: با جدیت و قاطعیت در مسیر حل مشکلات با حمایت رئیس جهادی کارگری پرکار و متعلق به این آب و خاک پیش خواهیم رفت. لازم به ذکر است که رویداد “DA” یک رویداد آموزشی-تجربی برای دختران 16 تا 25 ساله است که به منظور تسریع و حمایت از فعالیت و ارزش آفرینی دختران ایرانی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید