حمله به تاسیسات نفتی آرامکو ضربه بزرگی به عربستان و حامیان آن بود/ یمن به تعهدات انسانی و اسلامی عمل کرد


ساعت: 08:38
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1817929

عیسی نقی گفت: اتحاد و انسجام بین انصارالله یمن و سایر گروه های مردمی ضربه سختی به عربستان و حامیان آن وارد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی نقی، کارشناس مسائل سیاسی درباره واکنش نظامی یمن به تجاوزات سعودی به عصر هامون گفت: سال هاست که عربستان با حمایت استکبار موشکی جهانی به کشتار مردم یمن می پردازد.

وی افزود: با اتحاد مردم و مدیریت خوب انصارالله پاسخ قاطعی به تجاوزات عربستان داده شد تا درس عبرتی باشد برای همه متجاوزانی که به دنبال نابودی مردم مظلوم یمن هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: هر روز شاهد ایثار، از خودگذشتگی و از خودگذشتگی مردم یمن در مقابل تجاوزات سعودی هستیم.

نکوای گفت: یمن نیز مانند عربستان سعودی می توانست بشریت را زیر پا بگذارد و به سوی مردم سعودی موشک شلیک کند، اما در محدوده تعیین شده توسط اسلام عمل می کرد که نشان دهنده قدرت بالای حقوق بشر و قدرت انسانی یمن است.

وی اذعان داشت: یمن با هدف قرار دادن تاسیسات آرامکو و جلوگیری از کشتار مردم سعودی به تعهدات انسانی، دینی و اعتقادی خود عمل کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در پی پاسخ نظامی عربستان سعودی به یمن، آمریکا به دنبال راه حلی برای کاهش فشار ایجاد شده با هدف قرار دادن آرامکو که رفتار معمول آمریکاست، بوده است تا بتوانند تاکتیک های زمانی و موقعیت مناسب را خریداری کنند. عربستان سعودی به سرکوب در یمن ادامه دهد.

نکوی گفت: «در برخی موارد، انتقام باید حفظ شود تا حاکمیت کشور حفظ شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید