حمله وحشیانه استقلال به پرسپولیس

حمله وحشیانه استقلال به پرسپولیس

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: باشگاه استقلال در این فصل بارها نشان داده که علاقه ای به دعواهای لفظی و اظهارات اعتراض آمیز ندارد اما هر بار باید در جایگاه مسئولیت پذیری و دفاع از حقوق پایمال شده واکنش نشان دهد.

متاسفانه حسین خبیری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هر از چند گاهی علاقه زیادی به صحبت درباره تیم بزرگ استقلال دارد و تلاش می کند تا جایی در بین هواداران تیمش پیدا کند. جای بسی تاسف است که یکی از اعضای هیئت مدیره یک باشگاه چنین ادبیات مبتذل و پستی در اختیار دارد.

لازم به ذکر است که ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال پس از پایان دیدار شب گذشته مقابل تراکتورسازی در نشست خبری به صراحت گفت: به همه تیم ها از جمله سپاهان و پرسپولیس احترام می گذارم اما حق دارم که داشته باشم. نظر و احترام خودم به نظر من استقلال شایسته قهرمانی بود و به همین دلیل به تیمی که قهرمان شد تبریک نمی گویم.

این کلمه نشان از نگاه حرفه ای و منصفانه سرمربی استقلال و عدم بی احترامی به هیچ تیمی دارد. اما متأسفانه خبیری که در مورد کاپیتان استقلال اظهار نظر تکمیلی کرد و به همین دلیل مورد توبیخ قرار گرفت، باز هم حرف های خارج از محدوده را زد و به سرمربی استقلال بی احترامی کرد.

چرا ریکاردو ساپینتو در مورد سرمربی استقلال حرف های رکیک و رکیک زد در حالی که ریکاردو ساپینتو هیچ بی احترامی نکرد؟ آیا این نشان دهنده بی ادبی و بی فرهنگی و شخصیتی او نیست؟ اونی که میگه سرمربی تیم حریف در چنین شرایطی بی فرهنگ و بی شخصیت است نماد بی شخصیتی و بی شخصیتی نیست؟ گویا علاقه زیاد به مصاحبه مانع حسین خبیری بدجوری شده!

باشگاه استقلال برای حفظ حقوق سرمربی و هوادارانش به دلیل این سخنان مضحک و بی ادبانه از عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد.

به نظر می رسد برای خبیری بدنامی بهتر از ناشناس ماندن است، البته باشگاه استقلال به او و امثال او این اجازه را نمی دهد و اگر دوباره این کار را انجام دهد به شکل دیگری به او پاسخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید