حمله پارکبان به دختران و زنان تهرانی!

حمله پارکبان به دختران و زنان تهرانی!

مهر امسال زن جوانی به کلانتری رفت و گفت: کنار پارکی در منطقه مینی سیتی بودم که ناگهان مرد جوانی به من نزدیک شد و از من پرسید ساعت چند است. به محض اینکه سرم را پایین انداختم تا ساعت را به او بگویم، ناگهان چاقویی را روی گلویم گذاشت و مرا به زور وارد اتاق نگهبانی کرد.

با شکایت زن جوان، کارشناسان پزشکی قانونی اداره شانزدهم پلیس کلانشهر وارد عمل شدند که با حضور در پارک، بازرسی میدانی انجام دادند. با نگاهی به اطراف نگهبانی متوجه دو مرد جوان در حال استراحت می شوند. وقتی به مقتول دو مرد جوان نشان داده شد، یکی از آنها را شناخت. با سرپرستی زن جوان مظنون اصلی پرونده که پارکبان بود دستگیر شد.

در جریان تحقیقات، کارآگاهان با شکایت های مشابه دیگری مواجه شدند که از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود، اما 3 شاکی دیگر مدعی شدند که تنها مورد سرقت قرار گرفته و هیچ اشاره ای به آزار و اذیت نکرده اند. در ادامه تحقیقات، فرض بر این است که سه زن دیگر نیز توسط سارق مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند، لذا مجددا مورد بازجویی قرار گرفته و مدعی شدند که از ترس راز مزاحمت سیاه را فاش نکرده اند.

در ادامه مشخص شد مامور امنیتی شیرزمان 34 ساله پس از شناسایی قربانیان خود در روشنایی روز یا تاریکی روز به آنها نزدیک شده و از بی احتیاطی آنها به بهانه جویا شدن آدرس یا ساعت استفاده کرده و زنان را با چاقو تهدید کرده است. زیر پل، بین شمشادها یا اخیراً او را به نگهبانی بردند و مورد تجاوز جنسی و سرقت قرار دادند.

سرهنگ مرتضی نثاری جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی و سرقت ۴ زن اعتراف کرد و مالباختگان در بند ۱۶ این فرد حضور داشتند. جنایتکار را شناسایی کردند. به این ترتیب قاضی سیدعباس حسینی حشمتیان، رئیس شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران، دستور انتشار عکس بدون پوشش متهم را صادر کرد. پس اگر افرادی مورد حمله این فرد قرار گرفتند می توانند برای شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند و مطمئن باشند پلیس با رعایت اصول وثاقت به شکایت آنها رسیدگی خواهد کرد.

+9 صبح

دیدگاهتان را بنویسید