حمله پیشکسوت پرسپولیس به ستاره جوان یحیی

حمله پیشکسوت پرسپولیس به ستاره جوان یحیی

به گفته حامد لاک سرمربی پرسپولیس، او از تمرین این تیم اخراج شد و مدتی حق حضور در تمرین این تیم را پیدا نکرد. سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت حامد لک را ببخشد تا این دروازه بان باتجربه به تمرینات پرسپولیس برگردد و به تیمش کمک کند.

بهروز سلطانی یکی از کسانی که کمی قبل از عفو و بازگشت حامد لک صحبت کرد و از کادرفنی خواست اجازه بازگشت این دروازه بان را بدهند و …

حالا پس از انتشار خبر بخشش حامد لاک، شنیدن صحبت های بهروز سلطانی، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در دهه 60 خالی از لطف نیست.

شما از پیشکسوتانی بودید که از بازگشت و بخشش حامد لاک استقبال کردید. اکنون گفته می شود که او بخشیده شده است. شما چی فکر میکنید؟

نمی دانم دقیقا بین حامد لاک و مربیان پرسپولیس چه گذشت؟ به هر حال یحیی حامد لک را با تنبیه و بخشش او آموخت.

اما آیا این بخشش طول کشید؟

اما تصمیمات انضباطی با کادرفنی و سرمربی گرفته می شود. نمی دانیم بین آنها چه اتفاقی افتاده است اما چیزی که باعث شد بگویم حامد را برمی گردم دغدغه دروازه پرسپولیس بود.

این دروازه با احمد گوهری تکان می خورد؟

احمد گوهری جوان است. او جوان با استعدادی است که برای موفقیت در پرسپولیس به زمان نیاز دارد. نمی تواند بلافاصله بیاید و دروازه بان اصلی پرسپولیس در دربی باشد. کار پرسپولیس با این جوان به این زودی ها اتفاق نمی افتد و گوهری نیاز به زمان دارد.

اما حامد لاک هم در مسابقات قبلی که انجام داد عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات زیادی مرتکب شد؟

با این حال، هر بازیکنی ممکن است به دلایلی سقوط کند یا سقوط کند. شاید دلیل اصلی افت حامد لاک شنیدن نام دروازه بانانی چون نیاسمند، مظاهری یا بیرانوند بود یا اینکه هیچکس نمی توانست او را از نظر روحی آماده کند. با این حال معتقدم حامد لاک بهترین بود و باید بیشتر به او اعتماد می شد.

چرا؟

سال گذشته هم شاهد بودید که حامد لاک بهترین بازی های لیگ برتر و آسیا را برای پرسپولیس انجام داد. او در پرسپولیس که قهرمان لیگ بیستم شد و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد نقش ویژه ای داشت. حامد لک همان حامد لک است و باید بیشتر به او کمک کنیم تا برگردد. او می تواند به پرسپولیس هم کمک کند.

این روزها شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند یا علیرضا حقیقی است. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

6 هفته تا مسابقات لیگ برتر باقی مانده است. به نظر من این صحبت ها به نفع پرسپولیس و دروازه بان هایش نیست. فعلا باید به فکر حامد لک و احمد گوهری باشیم چون تا پایان فصل هیچکس نمی تواند بازیکن یا دروازه بان بخرد. این دروازه بان هایی که نام بردید هم عالی و عالی هستند اما ذکر این اسامی می تواند روی عملکرد دروازه بان های فعلی پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد.

خب جدای از این بحث باید بگوییم که برخی کارشناسان از ضعف مهاجمان جدید پرسپولیس به خصوص شیرزد تمیرف صحبت می کنند. آیا شما با این شرایط موافق هستید؟

چرا شیرزد تامیروف به ایران آمد؟ گل زدن به پرسپولیس طبیعی است اما به نظر من شام نتیجه بالایی ندارد. تیم هایی که برای قهرمانی می جنگند باید یک مهاجم شش امتیازی و یک گلزن گلزن و بازی های حساس و به قول بازیکنان داشته باشند. این مهاجم ازبکستانی در این سطح خود را نشان نداد. او بیش از آنکه برهنه فکر کند روی زمین می دود. مطبوعات امروز در فوتبال مهم هستند، اما وظیفه اصلی مهاجم گلزنی است. مهدی عبدی و حامد پاکدل شاید بتوانند بیشتر به پرسپولیس کمک کنند. البته نظر یحیی گل محمدی شرط است چرا که سرمربی پرسپولیس بیشتر از ما تیمش را زیر نظر دارد و در تمام تمرینات مهاجمان تیمش را زیر نظر دارد. به نظر من پتانسیل گلزنی این دو از شیرزد تمیرف بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید