حمله پیشکسوت پرسپولیس به ستاره یحیی

حمله پیشکسوت پرسپولیس به ستاره یحیی

دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در حالی با تساوی به پایان رسید که کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است قبل و بعد از این بازی بیشتر از فضای مجازی تاثیرگذار بوده است.

چرا پرسپولیس نتوانست مقابل فولاد برنده از زمین بیرون بیاید؟

متاسفانه پرسپولیس امتیازات زیادی را از دست داد. اصلاً به این موضوع فکر نمی کردم، اما فکر می کنم این مسابقه بیش از هر چیز دیگری تحت تأثیر فضای مجازی بود. اینستاگرام فوتبال ما را نابود کرد.

چه مفهومی داره؟ میشه بیشتر توضیح بدی

قبل از بازی عده ای اتهامات زشتی به مهدی تارتار زدند که با پرسپولیسی بودنش اجازه داد تا تیم به اصطلاح سابق به خاطر پولش فرار کند اما دیدید چقدر منصفانه بازی کرد. این حملات سایبری و وسایل جانبی واقعا زشت هستند.

آیا زمان بازی اینستاگرام شما نرسیده بود؟

خدا را شکر زمان بازی ما اینستاگرام و این مشکلات نبود. حالا پرسپولیس را زیر حمله، قهرمان 5 فصل اخیر لیگ برتر و تیم دوم جدول می بینیم. آیا این درست است؟

به هر حال همه از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند؟

شرایط را نیز باید در نظر گرفت. پرسپولیس و یحیی گل محمدی همه جور مشکل را پشت سر گذاشتند. چند بازیکن کلیدی رفتند، پنجره نقل و انتقالات باشگاه به دلیل شکایت خارجی ها بسته شد. مشکلات مالی تیم را بسیار نگران کرد و بازیکنان جدید نتوانستند خود را با شرایط وفق دهند. مشکلات زیادی دست به دست هم داد تا شرایط برای پرسپولیس سخت تر از فصول گذشته شود. با این حال این تیم همچنان یکی از شانس های قهرمانی است و نباید این را فراموش کنیم.

چند درصد پرسپولیس شانس قهرمانی دارد؟

الان 30 درصد

چرا 30 درصد؟

شاید قرار دادن درصدی از شانس قهرمانی فوتبال درست نباشد اما این 30 درصد هم به خاطر بازی با سپاهان است.

چرا؟

اگر شنبه آینده نتوانیم سپاهان را شکست دهیم، قهرمانی استقلال تمام شد! نباید مثل ذوب آهن مقابل سپاهان بازی کنیم.

مشکل بازی فولاد چی بود؟

متاسفانه پرسپولیس گل بدی زد. یک تیم نباید برای قهرمانی گل های زیادی بزند اما متاسفانه مقابل زبیا غفلت کردیم. خود یحیی گل محمدی یک بار در مصاحبه ای گفته بود تیم قهرمانی نباید این همه گل بزند. حیف شد، چون اگر آهن را می گرفتیم، اوضاع کاملاً فرق می کرد.

خط دفاع پرسپولیس چگونه کار می کند؟

سیدجلال و بقیه مدافعان مخصوصا حامد لاک بد نبودند. حامد لاک یکی دو موقعیت آشکار را از حریف گرفت و به نظرم او مقصر گلی نیست که به ثمر رساند. مشکل این بود که از موقعیت هایمان استفاده نکردیم، به خصوص در نیمه دوم. مثل هفته سوم قهرمانی بود و بچه ها فکر نمی کردند اشتباهی بتواند آنها را از قهرمانی دور کند.

نظرتان در مورد اعتراض رامین رضایان به جانشینی او چیست؟

اصلا انتظار این حرکت رامین رضایان را نداشتم. رامین بازیکن بزرگ، حرفه ای و باتجربه ای است. کجا دیده ای که مسی یا رونالدو وقتی عوض می شوند در زمین بایستند و اعتراض کنند؟ او باید فوراً بیرون می رفت تا یک مورد جدید تهیه کند. اگرچه فکر می کنم آن حرکت تحت فشار بود.

بعد از بازی از کادرفنی عذرخواهی کردی؟

با این حال خود بازیکن هم متوجه اشتباهش می شود. رامین رضایان یکی از بزرگان پرسپولیس و بازیکن فیکس تیم ملی ایران در جام جهانی است. اعضای جوان تیم او را تماشا می کنند و او باید مراقب رفتارش باشد. اینکه خیلی زود متوجه اشتباهش شد و رسما از تلویزیون و دوربین های خبری عذرخواهی کرد نشان از پشیمانی و شجاعت او دارد. امیدوارم رامین در بازی با سپاهان اصفهان جبران کند و بمیرد.

عملکرد استقلالی ها را چطور دیدید؟

یکی از مهم ترین ویژگی های این استقلال چند گل زدن است. تیمی که بیشتر یا کمتر گل بزند شانس بیشتری برای برنده شدن دارد. تیم فرهاد مجیدی البته به نظرم با کمک گابریل پین مربی ایتالیایی اش سازماندهی خوبی در دفاع دارد. او به راحتی گل نمی زند و تیمی که گل نمی زند بالاخره گل می زند. حالا استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد، هرچند باید دید مقابل فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان چه می کند؟! همچنین پرسپولیس باید حواسش به خودش باشد و سپاهان را به هر نحو ممکن شکست دهد. بقیه طبقه بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید