حوزه هنری خانه هنرمندان چهارمحال و بختیاری/ توجه به اکوسیستم استان در اولویت است


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891436

احسان قیدی گفت: عرصه هنر خانه هنرمندان استان است، این استان هنرمندان برجسته بسیاری در عرصه های مختلف هنری دارد و مفتخریم که میزبان این هنرمندان صاحب نام عرصه هنر باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در حاشیه تور عکاسان چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه هنری خانه هنرمندان استان است، این استان هنرمندان برجسته بسیاری در عرصه های مختلف هنری دارد و مفتخریم که میزبان این هنرمندان برجسته عرصه هنر باشیم و نامی باشیم


به گزارش روابط عمومی هنر، احسان کایدی در این نشست افزود: توجه به اکوسیستم استان در حوزه هنری در اولویت است و از عکاسان عزیز استان تقاضا دارم تا در حد توان اکوسیستم را به نمایش بگذارند. سبک زندگی و آیین های مختلف مذهبی و ملی با تصاویری از استان را توصیف می کنند.


وی افزود: عکاسی به عنوان یک هنر، صنعت در دنیای امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و عکاس با خلاقیت و ابتکار خود در عکاسی می تواند لحظات زیبایی از زندگی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تجاری مردم را ثبت کند، عکاسان استانی می توانند نماینده استان چهارمحال و بختیاری باشند. کمک در زمینه های مختلف ملی و بین المللی.


سرپرست حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خانه عکاس حوزه هنری استان را گردهمایی حمایت از هنرمندان عکاس استان معرفی کرد و ادامه داد: به زودی خانه عکاس حوزه هنری اردوهای خود را در زمینه عکاسی برای معرفی اکوسیستم و اکوسیستم استان برگزار می کند. توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی


کایدی گفت: بازدید هنرمندان در رشته های مختلف و همفکری و دستیابی به ایده های بزرگ هنری در همه عرصه های هنری باید انجام شود و خانه عکاسان نیز بازدیدهای ماهانه خود داشته باشد و با برنامه ریزی مناسب و هدفمند می توان. تولید آثار باکیفیت در چشم انداز چندین ساله برای تولید در زمینه اکولوژی استان.


وی از عکاسان هنرمند چهارمحال و بختیاری دعوت کرد تا ایده های مختلف خود را در نشست خانه عکاسان ارائه کنند و پس از تحلیل بهترین ایده برای بازنمایی استان و فرصت های فرهنگی، محلی و مذهبی آن، آن را به صورت عملیاتی اجرا کنند.


سرپرست حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود اینکه روز جهانی عکاسی هنوز به طور رسمی در جهان ثبت نشده است، عکاسان استان به بهانه این روز 8 مرداد ماه در نگارخانه شهید آوینی شهرکورد گرد هم آمدند و به ارائه پرداختند. پیشنهادات خود را به خانه عکاسان منطقه. هنری این روز را با برنامه های مختلف جشن گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید