خاندان پهلوی فاسدترین خاندان تاریخ ایران/رضاخان بی حجابی و خودنمایی را ارزشی اجتماعی معرفی می کند


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1806977

رئیس انجمن جهانی نخبگان اسلامی با اشاره به اینکه رضاخان فحاشی و خودآرایی را به عنوان یک ارزش اجتماعی ترویج می کند، گفت: خاندان پهلوی فاسدترین خاندان تاریخ ایران بودند. و مبالغ هنگفتی از بیت المال برای روابط فاسد او دریافت می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به دزدی های رضاخان گفت: رضاخان قلدر، دزد و دزدی بود که اموال بسیاری از مردم به ویژه زمین نیکو را به زور به انحاء مختلف به نام خود برد. مردم نیز زمین های خود را برای حفاظت از آنها وقف کردند.
وی ادامه داد: این دزدی به خانواده و فرزندان رضاخان سرایت کرد به گونه ای که کار زیادی نمی شد مگر اینکه درصد قابل توجهی به دست شاه و داروی شاه برسد.
این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با اشاره به دزدی های شاه در هنگام فرار از ایران گفت: شاه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی از ایران گریخت و 35 میلیارد دلار وجه نقد و تمام اموال و جواهرات و اشیای عتیقه خود را برد. “

رشد و توسعه کشورهای غربی در سایه حجاب است
وی افزود: یکی از عوامل پیشرفت کشورهای غربی سایه حجاب و پوشش زنان بود که این پوشش رعایت شد اما صاحبان سرمایه های کلان و زورمندان از اعتراض به تمرکز ثروت نگران بودند. و قدرت.”
قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: صاحبان سرمایه برای در امان ماندن از این اعتراضات سعی کرده اند با افشاگری زنان و مشغول ساختن زنان و مردان، شعور سیاسی را مختل کنند و به این ترتیب قدرت در دست صاحبان طلا و قدرت باقی بماند، اما برخی. خود روشنفکران با مشاهده پیشرفت غرب معتقد بودند که این آزادی روابط و برهنگی باعث پیشرفت کشورهای غربی شده است.

سرمایه داران با برهنگی زنان به دنبال مانعی برای پیشرفت بودند
وی گفت: این خودروهای تامل برانگیز به این نتیجه رسیده اند که اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید حجاب زنان را برداریم.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: این فرهیختگان برای اینکه ایران را از پیشرفت صنعتی، علمی، اقتصادی و اجتماعی محروم نکنند، به جای تلاش برای ترویج فرهنگ یادگیری، رضایتمندی، انضباط اجتماعی و اقتصادی به فکر این هستند. آنها عاشق شدند و نتوانستند دلایل پیشرفت جوامع غربی را تشخیص دهند.
وی افزود: زمانی که رضاخان تحت تاثیر آتاتورک به ترکیه سفر کرد، دو چیز; یکی زنان بی حجاب را آورد و دیگری کلاهی که به کلاه پهلوی معروف شد که آن را حاصل پیشرفت خود می دانستند و در همان سفر منطقه ای بسیار استراتژیک و مهم از ایران را در شمال غربی کشور به ترکیه بخشیدند. کشور.

رضاخان حیا و خودنمایی را به عنوان یک ارزش اجتماعی ترویج می کند
قدیری ابیانه به ترویج خودنمایی به عنوان یک ارزش اجتماعی توسط رضاخان اشاره کرد و گفت: رضاخان به بی حجابی خودنمایی و خودنمایی را به عنوان یک ارزش اجتماعی تشویق می کرد در حالی که زنان بیش از ظاهر خود برای کسب احترام اجتماعی هزینه می کردند.
او گفت: «به جای اینکه زنان مغز و ذهن خود را توسعه دهند، به رقابت برای خودآرایی و خودنمایی روی آوردند. از این رو سعی می کردند به جای اینکه به استقلال و عظمت کشورشان فکر کنند، مردان جامعه را با چنین مسائلی درگیر کنند تا به این گونه مسائل بپردازند.

خاندان پهلوی فاسدترین خاندان تاریخ ایران است
رئیس انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه متأسفانه خاندان پهلوی فاسدترین خاندان تاریخ ایران بودند، گفت: اشرف یکی از فاسدترین زنان جهان و فرح پهلوی یکی از فاسدترین ملکه های تاریخ بودند. محمدرضا پهلوی خود رهبر زمان خود در عیاشی و زن برگی بود و بابت روابط فاسد خود مبالغ کلانی از بیت المال داشت.
وی افزود: طبق اسناد، رئیس ساواک در گفتگو با شاه گفته است که نخست وزیر هویدا که هم علنی و هم بهایی است برای سلطنت پهلوی مضر است اما شاه نسبت به این موضوع بی تفاوت است. به ویژه پس از آنکه بریتانیا هویدا را به نخست وزیری ایران رساند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید