خانواده های علمای غیر ایرانی سفیران انقلاب اسلامی در جهان هستند


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807080

معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه:

معاون امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اینکه همسران طلاب به عنوان مبلغ و معاون فرهنگی فعالیت می کنند، گفت: خانواده طلاب غیرایرانی سفیران انقلاب اسلامی و مکتب تشیع در سراسر جهان هستند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، حجت الاسلام سیدحمید فقیهی ظهر امروز در نشست خبری چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت طلاب مصطفی(ص) با اشاره به اینکه طلاب الگو و پیشگام سبک زندگی اسلامی هستند، اظهار داشت: این تعداد باید بگوییم که زندگی و سبک زندگی دانش آموز و خانواده او برای جامعه بسیار مهم است.
وی ادامه داد: سبک و سبک زندگی دانش آموز و خانواده اش به نوعی در جامعه زیر ذره بین است، بنابراین اگر زندگی او مناسب باشد قطعا می تواند الگو باشد و به جامعه منتقل شود.
قائم مقام مرکز امور فرهنگی حوزه علمیه با اشاره به اینکه طلاب خارجی یکی از مهم ترین جوامع هدف ما هستند، گفت: خانواده های طلاب غیرایرانی سفیران انقلاب اسلامی و مدرسه ارتحال در سراسر جهان هستند.
وی خاطرنشان کرد: همسر این طلبه اگرچه دانشجو نیست اما می تواند به عنوان یک دوست مبلغ و فرهنگی با طلاب همکاری کند.
حجت الاسلام فقیهی با اشاره به اینکه 22 هزار طلبه در این جشنواره شرکت کرده بودند، گفت: المصطفی.
وی افزود: در سال آینده این همکاری بین خدمات حوزه و المصطفی در راستای تقویت و رونق فعالیت های فرهنگی برای طلاب و خانواده های آنان انجام می شود.
معاون امور فرهنگی مرکز خدمات سمینارها تاکید کرد: فراخوان قرآن سال آینده در ماه مبارک رمضان انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید