خبرگزاری حامی دولت: احتمالا وزیر صمت گزینه بعدی تغییر است

خبرگزاری حامی دولت: احتمالا وزیر صمت گزینه بعدی تغییر است

خبرگزاری تسنیم از رسانه های حامی دولت سیزدهم نوشت: در شرایطی که تغییر مدیران به منظور افزایش کارایی و رفع برخی کاستی ها بدون تعارف انجام می شود، به نظر می رسد برای مدیریت عالی یکی از مهم ترین وزارتخانه های اقتصادی. یعنی وزارت صنعت معدن و تجارت که به نظر می رسد چالش های قابل توجهی هم برای دولت و هم برای شخص رئیس جمهور ایجاد کرده است، احتمالا تصمیمی برای تغییر برخی رویه ها و بهبود وضعیت خودرو اتخاذ می شود.

خبرگزاری تسنیم یکی از رسانه های حامی دولت سیزدهم مطلبی با عنوان وزیر سکوت فرصت بعدی تغییر؟ وی نوشت: عزم جدی دولت سیزدهم برای تسریع در کارآمدی و حل چالش ها به ویژه در حوزه مهار تورم و رشد تولید، با توجه به بروز برخی ناکارآمدی ها به ویژه انتظار جایگزینی وزیر صمت را ایجاد کرده است. در زمینه خودرو.

پیرو برنامه دولت سیزدهم برای تقویت اثربخشی بدنه دولت، اخیراً شاهد سه تغییر در رهبری کشور بودیم که جابجایی رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت از جمله آنهاست. صندوق نوآوری و شکوفایی.

همانطور که بهادری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد برنامه دولت سیزدهم و رئیس جمهور آیت الله رئیسی از ابتدای فعالیت خود ارزیابی مستمر مدیران است که در پیام سال نو رئیس جمهور نیز بر این مهم تاکید شده است.

اینگونه بود که رئیس جمهور فرمودند در حوزه بهره وری اگر نیاز به جایگزینی و ظرفیت مدیریت بهتر باشد بدون اتلاف وقت تصمیم می گیرند.

پیش از این رئیس بانک مرکزی و وزیر آموزش و پرورش در راستای رویه حاکمیتی صحیح آقای رئیس جمهور تغییر کردند.

اکنون در شرایطی که تغییر مدیران به منظور افزایش کارایی و رفع برخی کاستی ها بدون تعارف انجام می شود، به نظر می رسد برای مدیریت عالی یکی از مهم ترین وزارتخانه های اقتصادی یعنی وزارت صنعت معدن و تجارت، به نظر می رسد که به نظر می رسد چالش مهمی هم برای دولت و هم برای شخص رئیس جمهور ایجاد شده است، به احتمال زیاد تصمیمی برای تغییر برخی رویه ها و بهبود وضعیت خودرو اتخاذ خواهد شد.

تنها موضوع خودرو چالش‌های جدی ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد جایگزینی وزیر صمت که پیش از این به همین دلیل از مجلس کنار گذاشته شده بود، بخشی از مشکلات را حل کند و اعتماد مردم را به مدیریت دولت در این بخش بازگرداند.

بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در سایر حوزه‌های زیرمجموعه وزیر صمت از جمله لوازم خانگی و بازار فولاد و مس، این تغییر را جدی‌تر می‌کند و شاید این تغییر در اولویت جابه‌جایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید