خبر مهم در مورد اولویت سهام مشارکت سرخابی مشار

خبر مهم در مورد اولویت سهام مشارکت سرخابی مشار

حسین قربان زاده با تایید عرضه دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس به نام سرخابی در فرابورس گفت: در تبلیغات شرکت کنید.

وی افزود: مردم و هواداران در مرحله اول می توانند با مشارکت در افزایش سرمایه سرخابی ها معادل 50 درصد سرمایه مجاز هر یک از دو باشگاه را که حدود 350 میلیارد تن است خریداری کنند.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: تمامی افرادی که دارای کد معاملاتی اعم از حقیقی و حقوقی هستند می توانند در خرید و فروش حق ترجیح سهام دو بزرگوار باشگاه مشارکت کنند.

گربان زاده افزود: افزایش سرمایه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سلب حق تقدم انجام می شود. به این معنی که منابع به دست آمده مطابق با قوانین بازار خود دو شرکت مورد استفاده قرار می گیرد و برای افزایش سرمایه استفاده می شود.

* تخصیص بندهای حسابرسی در صورتهای مالی زاغی ها

وی در خصوص بندهای حسابرسی در صورت‌های مالی این دو باشگاه گفت: اکثر این بندهای حسابرسی تعیین تکلیف شده‌اند و با ورود این دو شرکت به بازار فرابورس تعدادی از آن‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: این دو باشگاه دارایی ثابت دارند و ممکن است ضرر هم داشته باشند اما 70 درصد ارزیابی دو باشگاه مربوط به برند آنهاست که برند باشگاه های ورزشی استقلال و پرسپولیس است.

* ثبت علامت تجاری Magenta در اداره ثبت شرکت

قربان زاده علامت تجاری هر دو باشگاه ثبت شده است؟ وی گفت: علامت تجاری این دو باشگاه فوتبال متعلق به آنهاست و در 45 طبقه ثبت علائم تجاری در اداره ثبت مشاغل به ثبت رسیده است. حتی در نامه وزیر ورزش هم به صراحت اشاره شده که این دو علامت متعلق به استقلال و پرسپولیس است.

وی ابراز امیدواری کرد که فوتبالدوستان و هواداران هر دو باشگاه در فرصت باقی مانده تا 15 اسفندماه بتوانند کد بورسی را دریافت کرده و در افزایش سرمایه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که در سال 96 انجام می شود، شرکت کنند. -بازار پیشخوان

رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: مهمترین نکته درج نماد تجاری این دو باشگاه بود که نماد تجاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس پرتقال بود.

دیدگاهتان را بنویسید