خدمت به مردم باید خالصانه باشد


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893149

مهدی رزاقی گفت: کار خالصانه برای رضای خدا و خدمت به مردم باید اوج فعالیت ها باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت عصر شنبه با حضور امام جمعه ایزدشهر نماینده مردم نور و محمودآباد در هانه ملت فرماندار شهرستان نور ، شهرداران و شوراهای اسلامی ایزدشهر و رویان و مسئولین شهری بخش مرکزی شهر نور، این پروژه ها افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام مهدی رزاقی امام جمعه ایزدشهر گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولیت خدمت به مردم و تقرب به خداست و تفاوت دولت قبل و بعد از انقلاب. در این خدمت خالصانه است.»

وی گفت: مسئولیت شمشیر دولبه ای است که با مبارزه با فساد، تبعیض، ناهنجاری ها و غیره مردم را به سعادت می رساند و یا از روی تنبلی، کم کاری، متوسط ​​و غیره دچار خسران دنیا و آخرت می شود.

امام جمعه ایزدشهر خاطرنشان کرد: ارتباط با خدا باید محور باشد و همه باید رابطه خود را با خدا بهبود بخشند، خداوند رابطه خود را با مردم بهبود می بخشد، کار خالصانه برای رضای خدا و خدمت به مردم باید در دستور کار قرار گیرد. شاید مسئولین گناه، دروغ، امضای ناعادلانه، وعده توخالی، فاکتورگیری و … را سبک نکنند. عامل دلسردی مردم از حکومت اسلامی و دین خدا هستند.

رزاقی با اشاره به وظایف مسئولان در جامعه اسلامی تاکید کرد: مسئولان باید به گناهان موجود در جامعه و قبح گناه توجه ویژه داشته باشند و زندگی مسئولانه و ساده ای در حد افراد ضعیف جامعه داشته باشند و رفتار کنند. مردم را فراموش نکن .

وی افزود: مردم در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات مسکن، ازدواج جوانان، معیشت و … هستند. در جامعه قابل لمس است و مسئولان باید برای بهبود وضعیت مردم تلاش کنند.»

احمد توکلی فرماندار شهرستان نور در افتتاحیه پروژه های صدا و سیما گفت: مدیران باید پایبندی به ارزش ها و اخلاق کاری را سرلوحه کار خود قرار دهند که خدمت صادقانه ذخیره ای برای قیامت و قیامت است. شورای اسلامی شهر باید در اجرای پروژه ها برای حرکت سریعتر قطار توسعه و عمران در شهر، شهرداران را همراهی کند.

وی بیان کرد: مسئولان باید از آنچه در توان دارند برای اعتلای کشور، رضای خدا و خدمت به مردم استفاده کنند و هدف خداوند نیازمند اتحاد و همدلی است.

فرماندار شهرستان نور برکات الهی دریا، سدها، ساحل و جنگل را برشمرد و خاطرنشان کرد: هر یک از این نعمت های الهی به اندازه برگ درختان دارایی است که با استفاده بهینه می تواند اشتغال زایی، اقتصادی را تضمین کند. آبادانی و آبادانی و نشاط در من باید با کار مضاعف و جهاد و همدلی و همکاری کشور را آباد کنیم و مطمئن باشیم که تمام روزهای زندگیمان صفحه ای از تاریخ در آینده باشد که صادقانه و خالصانه در تاریخ بماند. خدمت به نام نیک

در این مراسم علی اصغر مسلم پور با تبریک هفته دولت اظهار داشت: پروژه برق رسانی پارک جنگلی اکو در گلستان 5 ایزدشهر دارای 1400 متر شبکه 20 کیلوولت و مصرف برق 200 کیلووات است.

وی گفت: برای این پروژه ترانس 250 کیلوولت نصب شد که با 24 تیر برق 15 متری در مدت چهار ماه با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

شهردار ایزدشهر با اشاره به دو پروژه برق رسانی یادآور شد: با انتقال خط فشار قوی از گلستان 5 به 61 با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان، دو هکتار از اراضی مردم از شبکه برق خارج می شود.

این مسئول با اشاره به بودجه 91 میلیون تومانی سال گذشته گفت: امسال بودجه شهرداری ایزدشهر 55 میلیون تومان تصویب شد اما با توجه به افزایش درآمد پیش بینی می شود بودجه امسال به 100 میلیارد تومان برسد.

مسلم پور افزود: 47 میلیارد تومان برای پروژه های ایزدشهر مصوب شد که با خرید 27 میلیارد دستگاه از سازمان همیاری و افزایش 25 درصدی این رقم به 86 میلیارد تومان می رسد.

محمد دوست علیپور رئیس بخش صمت شهرستان نور در افتتاحیه شرکت بتن آماده آنیل بتون در قسمت مرکزی گفت: این پروژه در کمتر از یک سال با برنامه ریزی 24 ماهه در زمینی به بهره برداری رسید. 3000 متر.

وی گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بیش از 80 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی 30 نفر و همکاری و تعامل دستگاه اجرایی به بهره برداری رسید.

پروژه بازار ماهی رویان با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در هانه ملت، فرماندار شهرستان نور، شورای اسلامی شهر رویان و مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

جعفر حسین زاده در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت گفت: سال گذشته تا امسال تعدادی از پروژه های نیمه تمام به اتمام رسید و برخی از پروژه ها کلنگ زنی و تکمیل شد.

وی گفت: ساخت 25 غرفه بازار ماهی فروشان به ارزش 45 میلیارد ریال، ساخت رستوران در ساحل به ارزش یک و نیم میلیارد تومان، فاز اول دیوار ساحلی و تفرجگاه سلامت 20 متری در روز تولد آغاز می شود. امام رضا (ع) و دیوار 500 متری آن به ارزش 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار رویان افزود: پروژه مشترک سیم کشی مسجد جامع کابل و شهید کریمی با اداره برق شهر نور به ارزش یک میلیارد تومان که فاز اول آن در مسجد جامع تکمیل شده و پروژه لایروبی آن در دست ساخت است. آسفالت و آسفالت معابر، رنگ آمیزی و روکش آسفالت معابر شهری با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال انجام شد.

این مسئول با اشاره به اتمام 90 درصد از پروژه های سنگ فرش خیابان شهدا افزود: هفته گذشته کلنگ زنی و روکش خیابان شهدا و فاز دوم دیواره دریا به پایان رسید و سنگ فرش مسجد جامع در دستور کار قرار گرفت.

لازم به ذکر است ساختمانی به مساحت 160 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان شامل اتاق پزشک، اتاق حفاظت محیط زیست، اتاق تغذیه و روانشناسی و … ساخته و در مرحله بعد به بهره برداری رسید. در ساختمان مرکز مراقبت های جامع سلامت با همت خیرین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید