خدمت رسانی به مردم را آسان کنید


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910282

شکری نیا در این جلسه تسهیل خدمات رسانی به مردم را رسالت همه ما عنوان کرد و افزود: تعامل صدا و سیمای استان با شورا و شهرداری گرگان به رفع مشکلات شهر کمک می کند و در این راستا من معتقدم باید در همه زمینه ها در حوزه فرهنگ بهتر کار کنیم و این حوزه توجه ویژه ای را می طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سیدال لنگی شهردار گرگان و گرزین رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به همراه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با شکری نیا مدیر کل این مرکز در خصوص همکاری و تعامل برای توسعه بهتر استان


شکری نیا: باید در همه زمینه ها در حوزه فرهنگ بهتر عمل کنیم

مدیرکل صدا و سیمای گلستان در این جلسه تسهیل خدمات رسانی به مردم را رسالت همه ما عنوان کرد و افزود: تعامل صدا و سیمای استان با شورا و شهرداری گرگان به رفع مشکلات شهر کمک می کند و در این راستا معتقدم در همه زمینه ها فرهنگ سازی کنیم و این حوزه نیازمند توجه ویژه است.

شکری نیا تعامل شورا و شهرداری و رسانه ملی را در اجرای قوانین و تصمیم گیری ها ضروری خواند و تصریح کرد: این همفکری و هم افزایی می تواند مشکلات استان را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و موجب بهسازی و توسعه استان شود. تا حد امکان

وی در پایان گفت: بسیاری از اقدامات مدیریت شهری نیازمند پردازش رسانه ای برای اطلاع رسانی به بهترین نحو به مردم است و رسانه های استان گلستان آمادگی هر نوع همکاری با شهرداری و شورای اسلامی را دارند.


گرزین: رادیو بزرگترین بازوی رسانه ای رژیم است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تبریک انتصاب شعیشه شکری نیا به عنوان مدیر کل صدا و سیما افزود: صدا و سیما در واقع صدای مردم است و در صورت آگاهی مردم جامعه توسعه می یابد و صدا و سیما نقش مهمی ایفا می کند. در اطلاع رسانی به مردم

گرزین همچنین خواستار تعامل مدیریت شهری با صدا و سیما برای تولید برنامه هایی با محوریت فرهنگ شهروندان و همچنین پوشش برنامه های روزانه گرگان در صدا و سیما شد.

وی در پایان گفت: صدا و سیما بزرگترین واحد رسانه ای نظام است و نقش مهمی در جلب اعتماد و رضایت مردم دارد.


سیدالنگی: رسیدگی به مطالبات مردمی امیدوار کننده است

در ادامه شهردار گرگان کار در حوزه ساخت و ساز را اتلاف بدون فرهنگ عنوان کرد و گفت: از رسانه هایی مانند صدا و سیما که ضریب نفوذ بالایی دارند می توان در این راستا استفاده کرد.

سیدالنگی; وی فرهنگ سازی را رسالت شهرداری دانست و گفت: در مسیر رسیدن به این هدف باید از توان رسانه ملی و منطقه ای استفاده کرد.

وی گفت: صدا و سیما با به تصویر کشیدن اقدامات و خدمات مجموعه مدیریت شهری می تواند گام موثری در جهت امیدبخشی به مردم بردارد و رسانه ملی آینه تمام نمای اقدامات و کار مسئولین و بر از سوی دیگر پیگیر مطالبات مردم است، بنابراین نقش مهمی در حل مشکلات شهری دارد.

در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با تشکر و قدردانی از رسانه ملی هر یک به ارائه دیدگاه ها و دیدگاه ها و مسائل خود در جلسه پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید