خراسان جنوبی از محکومیت تروریسم جنایتکار در شیراز خشمگین شد


ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906558

خراسان جنوبی از محکومیت تروریسم جنایتکار در شیراز خشمگین شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقدر این راهپیمایی باشکوه که اقشار مختلف مردم مومن و متدین خراسان جنوبی به ویژه جوانان حضور داشتند، شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود کافر، مرگ بر اسرائیل، نفرت عمیق خود را اعلام کردند. مرگ بر شورشیان و مرگ بر منافقان بدخواه به دشمنان ابراز داشتند. چهارشنبه بود که بار دیگر خباثت و حیله گری دشمنان پلید ایران اسلامی با جنایات تروریستی مزدوران خود در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) و شهادت و مجروح شدن تعدادی از چهره پلید خود را زدند. خباثت دشمنان انقلاب اسلامی و ظلم و قدرت ملت ایران بیش از پیش بر همگان آشکار شد.

مردم ولایتمدار مرکز استان خراسان جنوبی و شهرهای مختلف با شعارهای خون در رگ ما، هدیه به رهبرمان، دست خدا بر سر من خامنه ای رهبر ما، ولایتمداری خود را در برابر استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

مردم مومن با در دست داشتن بنرها، پلاکاردها و تصاویر مقام معظم رهبری، شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم نظام اسلامی همواره در صحنه بیرجند حضور دارند و وفاداری ناگسستنی خود را به اهداف و آرمان های مقدس شهدا در دست دارند. و انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

«کسی که در این آتش هیزم می‌اندازد، شریک خون شیراز است»، «زن، جان، شهادت. «زنان، جان شعارهایشان، میهن پرستی کارشان» و «حرم مطهر حضرت شاهچراغ لو رفت» از جمله نوشته هایی بود که در این اجتماع مردمی دیده شد.

همچنین در پایان این مراسم معنوی، حماسی و انقلابی قطعنامه ای در هفت بند قرائت شد که مورد تاکید و تایید تجمع کنندگان استان قرار گرفت که در آن علاوه بر محکومیت حادثه تروریستی شیراز، قوه قضاییه برای شناسایی و برخورد مناسب و جدی با عاملان این جنایت اقدام جدی و قاطع انجام داد و عاملان این جنایت برجسته شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید