خصومت با ایران تمام نشد/نیاز به چنین رویارویی در ایران بایکوت رسانه ها و خبرنگاران خارجی است


ساعت: 08:49
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920554

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در شورای اسلامی؛

قدرت الله حمزه گفت: در این شرایط و تحریم هایی که برای برخی از اصحاب رسانه در کشور اعمال شده است، یکی از راهکارها مقابله با آن است و این امر باید در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قدرت الله حمزه نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در شورای اسلامی در شورای اسلامی در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ فرمود: دشمن همیشه کار خود را می کند که همان دشمن است.


وی افزود: دشمنان قسم خورده از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند، لذا در ادوار مختلف سعی در استفاده از ابزارهای مختلف داشته و به عبارتی تنها تاکتیک خود را تغییر می دهند. و استراتژی آنها یکی است.


نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در شورای اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا دشمن ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. دلیل این دشمنی روشن است.


حمزه در ادامه گفت: زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، 40 هزار مستشار آمریکایی به نوعی بر ایران حکومت می کردند، سفارتخانه های کشورهایی مانند انگلیس، فرانسه و …. دستورات خود را به مردم و مسئولان ایران دیکته کردند.


وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران این گونه دخالت ها را از ایران و منافع ایران قطع کرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم تحت فشارهای مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و… ایران را تحریم می کنند. بهانه ها و تمام تلاش آنها برای این کار ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی ایران است.


نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در شورای اسلامی افزود: البته تا زمانی که مردم در صحنه هستند و با دشمنی مستکبران مخالفت می کنند کاری از پیش نمی برند، مسئولان نیز باید سعی کنید مشکلات مردم را بدون توجه به حل آن در خارج از مرزها حل کنید، اگر همه امکانات کشور بسیج شود و بتوان از آن به درستی استفاده کرد، قطعا پاسخگوی حل مشکلات مردم خواهد بود.


حمزه تصریح کرد: هیچکس نمی تواند منکر ضرر تحریم های همه جانبه علیه ملت ایران شود اما در این شرایط باید با برنامه ریزی دقیق آسیب را به حداقل برسانیم.


وی با بیان اینکه ایران هیچ یک از رسانه ها و خبرنگاران کشورهای خارجی را تحریم نکرده است، تاکید کرد: در این شرایط و تحریم هایی که علیه برخی از اصحاب رسانه در کشور اعمال شده، یکی از راهکارها ایجاد توازن در نوع خود است و این مهم است. در دستور کار قرار گیرد در راس کشور قرار گیرد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید