خطرات بزرگتری استقلال را تهدید می کند!

خطرات بزرگتری استقلال را تهدید می کند!

کاظم علیعلی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این روزها بیشتر از همیشه شنیده می شود. این مدیر باسابقه که به دلیل حضور در کمیته مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال و همچنین به دلیل سوال محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در کانون توجه قرار گرفته است، در گفتگویی از مدیرانی انتقاد کرد که به گفته خودش چپ دست گرفتند و مقدمات رفع استقلال و مشکلات این تیم را فراهم کردند.

اولیایی به خبرنگار «اطلاعات آنلاین» گفت: در اتفاق اخیر (حذف استقلال) دو نکته بسیار مهم است. اول اینکه مقصر کیست و دوم اینکه در این شرایط چه باید کرد؟

وی تصریح کرد: آنچه باید انجام شود به دلیل خطرات زیر است که باشگاه استقلال را تهدید می کند. یعنی بعد از خبر اخراج آنها از لیگ قهرمانان آسیا ساده لوحانه است که فکر کنیم همه چیز تمام شده است و … با خطرات بزرگتری روبرو هستند که اگر نتوانند پول را به آقای استراماهونی بدهند و مهلت قانونی تمام شود. احکام سنگین تری وجود خواهد داشت زیرا امتیازات حذف می شود و حذف می شوند.

اولیایی ادامه داد: از سال گذشته بارها این موضوع را مطرح کرده‌ام که باید قوانین حاکم بر فوتبال جهان را رعایت کنیم. فدراسیون های خود را ارائه دهند.

وی افزود: سال گذشته تلاش زیادی کردم تا این اهمیت را به جامعه فوتبال برسانم اما متاسفانه همچنان در این زمینه ضربه می خوریم.

علیایی به حضور علی فتح الله زاده و پرویز مظلومی در مناظره دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر و انتقاد از حضور آنها اشاره کرد و گفت: نمی دانم چرا این آقایان به تلویزیون رفتند؟ حضور او (فتح الله زاده) در این برنامه یک خودخواهی بزرگ بود. عقل سلیم تصمیم گرفت که در این برنامه شرکت نکند در حالی که هیچ استدلال یا دفاع معتبری ندارد. حرفی برای گفتن نداشت. آقای مظلومی هم همینطور.

وی در عین حال تصریح کرد: البته نکته جالب این بود که آقای قربان زاده که طرف مثلث ناکامی استقلال هم بود در این برنامه به عنوان مدعی ظاهر شد. کجای دنیا مدیرعامل و عضو هیئت مدیره را دور هم جمع می کنند و با شخص دیگری که در واقع مسئول جلسه باشگاه است، مناظره می کنند؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال توضیح داد: آیا این توافق به این معناست که مقصران بین خودشان بحث می کنند تا مقصر نهایی از بین آنها مشخص شود؟ این معقول است؟ خود آقای قربان زاده هم جزو کسانی است که باید مسئول اتفاقات باشگاه استقلال باشد.

اولی گفت: مشکل بزرگ این است که این مدیران کجا برای باشگاه ها انتخاب می شوند. خود آقای فتح الله زاده که خودش را به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب نکرد. او را انتخاب کردند. خوب حالا همین افراد باید جواب بدهند که این همه سال مدیر این باشگاه را با چه معیار و معیاری انتخاب کردند؟

علیعلی در پایان درباره اینکه باشگاه پرسپولیس هم در خطر حذف است، گفت: الان نمی توانم نظر بدهم چون باید ابتدا مدارک آپلود شده این باشگاه را ببینم. در روزهای آینده جلسه ای برای بررسی این مسائل خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید