خطر رویارویی افراد با یکدیگر از نظر مجله سپه غیرقانونی و اشتباه است

خطر رویارویی افراد با یکدیگر از نظر مجله سپه غیرقانونی و اشتباه است

نشریه روزانه معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه در مطلبی با اشاره به ماجرای ریختن سطل ماست بر سر دو زن بی حجاب، گفت: رسانه معاند در تلاش است تا بی توجهی کند. ماجرای اعتراض مدنی به رعایت نکردن قانون پوشش دو زن و دور انداختن یک سطل ماست.» آنها باید از سر خود استفاده کنند و به اندازه ای که فکر می کنند و توضیح و تحریک کنند، به آن سطل ماست آب اضافه کنند. تا دریای کشک را از دلی که هستی بیرون بیاورند، اما آنها باید بدانند که همیشه نمی توان از نی کوهی ساخت.”

نویسنده، «سرپوش نکردن» و «ماست ریختن روی دیگران» را «عمل غیرقانونی و نادرست» می‌داند، اما در ادامه می‌نویسد: «بزرگ‌ترین اشتباه این است که این داستان را در تنور با دشمنان نگه داریم و سعی کنیم آن را انجام دهیم. عمدی و ناخواسته». بیایید جامعه را به سمتی ببریم که مردم علیه یکدیگر یا مخالف حکومت و قانون باشند.» از دیدگاه نویسنده روزنامه سپه، این «برخورد» یک تقابل «بی ثمر» است؛ «همچنین در شرایطی که ما همه باید برای سرعت بخشیدن به چرخ اقتصادی تلاش کنند، می تواند زیر آن چرخ چوب بگذارد.

روزنامه سپاه “محتوای خبری تولید شده در رسانه های فارسی خارج از کشور” را به دو دسته و با دو هدف تقسیم کرد. به نوشته این نشریه، قسمت اول محتوا «پخش مکرر صحنه های خلاف هنجار یا قانون، رقصیدن، حجاب گشایی و…» برای «خشم» «گروه های مذهبی» است.

به نوشته این نشریه، این رسانه ها قصد دارند «دوگانگی کاذب را به گونه ای ایجاد کنند که طرف های ذینفع را خشمگین و پیگیر کنند تا جامعه را به بی نظمی و هرج و مرج برگردانند».

نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه پاسداران می نویسد: «برجستگی مراسم عزاداری جان باختگان حوادث سال گذشته، حضور نیروهای امنیتی و صحنه های هشدار تعطیلی و…» از دیگر مقوله های این سازمان است. محتوای این رسانه “برای گسترش گروه مخالف”.

از دیدگاه نویسنده، «در دنیای واقعی، اکثریت مردم به زندگی روزمره خود می پردازند و عموماً توجه چندانی به این مقولات ندارند».

به هر حال سپاه پاسداران تاکید کرد که اولویت اصلی جامعه امروز، فعال سازی ظرفیت های اقتصادی و درمان دردهای اقتصاد است.

دیدگاهتان را بنویسید