خط قرمز سپاه; ولایت مطلقه وکیل و آراء و نظرات ائمه انقلاب


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814143

منصور الهی گفت: سپاه پاسداران از زمان تشکیل خود در 43 سال انقلاب برای سلام و تمجید و تجلیل از جریانات و گروه های سیاسی به میدان دفاع و خدمت نیامده است، بلکه تنها به وظیفه الهی خود عمل کرده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور الهی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به سخنان سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در روزهای اخیر مبنی بر ولایت داری و شیطنت برخی افراد مشهور گفت: موجب رضایت خداوند متعال می شود.

این کارشناس سیاسی با اشاره به مطالب فوق ادامه داد: سپاه پاسداران از بدو تشکیل در چهل و سومین سال انقلاب برای احوالپرسی، تمجید و تجلیل از جریانات و گروه های سیاسی در عرصه دفاع و خدمت نیامده و تنها به دفاع عمل کرده است. وحدت انقلاب اسلامی و دین در همه عرصه ها تا زمان مرگش آن را از دوستان و دشمنان پنهان نکرد، بلکه حتی مخالفان و دشمنان را به تحسین واداشت.

وی گفت: امروز در عرصه جهاد تبیین ها و فعالیت های جهادی از جمله حضور در حوادث غیرمترقبه، آبرسانی، راه سازی و… از هیچ کمکی از محرومان دریغ نکرده است. اما به نظر می رسد دشمنان و عوامل بیمار داخلی که به دنبال قدرت و مسئولیت هستند و برای خدمت به ملت گام بر نمی دارند، سعی دارند این نهاد ارزشمند را از ادامه خدمت به محرومان منصرف کنند.

الهی گفت: سپاه همانطور که فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد، امروز و دیروز ائمه را یکسان می دید و دستورات امام خامنه ای را از دستورات امام راحل می دانست. اگر گوشه ای داشته باشند هرگز مورد توجه سپاه پاسداران قرار نمی گیرند.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: قاطعیت و شفافیت سخنان سردار معروفی درباره کار غیرسیاسی سپاه از دیگر مواردی است که به صراحت بیان می کنند; همچنین حمایت جوانان انقلابی که باید دولت ولایت را در مسیر گام دوم انقلاب سوق دهند و به منویات والای رهبری عزیز که به خاطر روحیه جهادی برای جوانان ارزش قائلند و ارزش قائل هستند، ارتقاء یابد. حل مشکلات استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید