خوزستان با نبود شبکه توزیع مرغ مناسب / تحویل قطره قند به بنکداران اهواز


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839961

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان خوزستان؛

علی محمد رحمانی نبود شبکه منظم و قانونی برای توزیع مرغ از تولید تا مصرف را مهمترین مشکل این بخش در خوزستان عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد رحمانی رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان خوزستان روز پنجشنبه در گفت و گو با رهیاب گفت: در بسیاری از موارد شاهد بحران در این بخش هستیم.

وی افزود: شبکه تامین و توزیع مرغ همواره تحت تاثیر کمبود این محصول و بحران بوده است که علت کمبود این محصول باید در موارد مختلف توسط بازرسان ارزیابی و بررسی شود.

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان در خوزستان گفت: کارمندان اخلال زیادی در بازار مرغ ایجاد می کنند، این قشر فاقد شخصیت حقوقی و ساماندهی هستند، بنابراین امکان نظارت و بازرسی وجود ندارد، اما دارای یک موضوع هستند. تاثیر زیادی بر چرخه تحویل و تحویل مرغ ما سعی کردیم این گروه را جمع آوری کنیم، اما موفق نشدیم.

رحمانی همچنین از وضعیت پخت نان در خوزستان گلایه کرد و گفت: خوزستان به عنوان استان منتخب در تامین و تولید گندم از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است، متاسفانه آرد از استان های دیگر وارد و با آرد خوزستان مخلوط می شود. یکی از عواملی که باعث کاهش کیفیت نان می شود.

وی با اشاره به کمبود شکر در بازار استان گفت: خوزستان یکی از قطب های تولید شکر در کشور است اما در برخی موارد شاهد کمبود این محصول در بازار و افزایش قیمت آن هستیم. شرکت های توسعه نیشکر قطرات قند را به بنکداران اهواز می فروشند.

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان خوزستان با اشاره به یکی دیگر از مشکلات پیش روی مردم اهواز گفت: طبق اعلام شهرداری اهواز 24 بازار محلی در اهواز وجود دارد که اکثر این بازارها غیرفعال هستند و مردم اهواز را سردرگم کرده اند. خرید کالا منجر به افزایش فروشندگان در خیابان ها و جاده ها شده است.

رحمانی افزود: انتظار داریم شهرداری اهواز یک بار وارد عرصه ایجاد و ساماندهی بازارهای محلی در اهواز شود. برای کلان شهری مثل اهواز زیبا نیست که بازار محلی فعال نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید