خون شهید سلیمانی فصل جدیدی از فروپاشی استکبار را رقم زد

ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796901

حجت الاسلام صاحبی گفت: حذف نام و عکس های شهید سلیمانی در شبکه های مجازی توسط دشمنان نشان از ذلت و ذلت آنان است که حتی از عکس شهید سلیمانی می ترسند، حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک شخص است. مدرسه و یک فکر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد صاحبی امام جمعه شاندیز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم ایران و جهان مستضعفین، اظهار داشت: سردار سلیمانی در بین مردم ایران و جهان مستضعفین محبوبیت دارد.

وی با اشاره به دلایل محبوبیت سردار دلا در بین مردم گفت: او برای خدا کار کرد و در کنار مردم ایستاد و به فکر مردم بود. و امروز او را همه دوست دارند و دوست دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صاحبی با بیان تعبیر امام راحل (ره) که شهادت هنرمندان خداست، تاکید کرد: جهان اسلام و سرکوب، اغتشاشات عراق و شام بود که برای صهیونیست ها و رژیم صهیونیستی تمام شد. آمریکایی ها زیاد، در نتیجه به فکر کشتن این چهره افتادند.

وی افزود: دشمنان نفهمیدند که ریختن خون شهید سلیمانی فصل جدیدی را در پاییز و فروپاشی استکبار رقم خواهد زد. به گفته رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی، ایشان یک شخص نیستند، بلکه یک مکتب فکری هستند.

724ddb6b 7c29 442e 887b 83f23578db1a خبر خاکستری

امام جمعه شاندیز با تاکید بر اینکه امروز از سراسر جهان از آسیا، آفریقا و حتی اروپا اندیشه شهید سلیمانی می گذرد، گفت: برخی از شبکه های مجازی نمی دانستند که نام این شهید در دل ها حک شده است. مردم قهرمان ایران هستند و هرگز پاک نمی شوند.آنها هستند و می ترسند.

وی تاکید کرد: مستضعفان جهان به ویژه کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان و محور مقاومت امنیت خود را مدیون زحمات این شهید عزیز هستند. نسبت به تروریسم حساس باشید.» امروز هم حاج قاسم به عنوان نماد مبارزه با تروریسم و ​​مرد میدان شناخته می شود.

حجت الاسلام صاحبی با اشاره به اعمال پویش جهانی در فضای مجازی و کلیدی بودن روند هیرو توسط کاربران فضای مجازی، گفت: این اقدام بسیار خوب و نشان از ارادت مردم به قهرمانان کشور است و قطعاً این اقدام تیر دیگری به سوی قهرمانان کشور است. دل مخالفان و استکبار جهانی و بی طرف «ترفند کسانی که می خواهند عکس و نام حاج قاسم عزیز را پاک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید