خیانت دشمنان برای برهم زدن جریان اربعین به خودشان برمی گردد


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893869

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه نیرنگ دشمن برای برهم زدن جریان اربعین به آنها بازمی گردد، گفت: دشمنان فکر می کنند با برخی اقدامات می توانند مانع از رسیدن نور امام حسین(ع) به دنیا شوند، اما که نور نمی تواند خاموش شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشتم شهریور شهیدان والامقام رجایی و باهنر که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: شهدا به حق خود ادا کردند. ماموریت و همه ما بعد از کربلا و دوران دفاع در این برهه از تاریخ امیدواریم بتوانیم رسالت الهی را انجام دهیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با وجود اینکه نظام اسلامی پس از 2500 سال حکومت طاغوت به نام اسلام توسط شخص ذوب در اسلام یعنی امام خمینی (ره) شکل گرفت، افزود: نظریه اسلام اسلامی. نظامی که سال ها توسط امام راحل در حوزه علمیه نجف تدریس شد، زمینه تحقق آن در ایران اسلامی فراهم شد.

وی ادامه داد: دشمنان نمی توانند نظام اسلامی را تحمل کنند و همواره با توطئه های مختلف در صدد نابودی آن هستند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه دشمن با تأثیرگذاری بر پیکره نظام سعی در ایجاد انحراف در اساس انقلاب داشت، تصریح کرد: اگر نتوانستند در جهت تخریب اصل انقلاب کاری انجام دهند، حداقل انحراف در انقلاب ایجاد کنند. نهضت امام خمینی (ره) با تأثیرگذاری بر آنها، تأثیر این بازرگان را می بینید که به صراحت می گوید فرق ما با امام خمینی (ره) این است که ما اسلام را برای ایران می خواهیم اما امام ایران را برای اسلام می خواهد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این افراد تأثیرگذار در ابتدا با خروج شاه همراه امام راحل رفتند اما امام می خواستند با تشکیل حکومت اسلامی زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم کنند. وی گفت: حکومت اسلامی در برابر استکبار جهان بی تاب بود و بلوک غرب و شرق وقتی دیدند در امر نفوذ موفق نیستند ترور شخصیت های بزرگی مانند شهید آیت الله را در دستور کار قرار دادند. بهشتی، رجایی و بهنر.

وی یادآور شد: سال 60 سال پرماجرا و سختی بود، اما در همان شرایط سخت و تلخ، عنایت و وعده خداوند را در پایان شهریور 60 در چندین عملیات تصرف المبین، شکست حصر آبادان، بیت المقدس و نیز می بینید. فتح خرمشهر

حجت الاسلام نوفرستی تاکید کرد: فتح خرمشهر به برهم خوردن توازن نظامی آمریکا در منطقه خاورمیانه منجر شد. اگر می‌خواهیم به نظم صلح‌آمیز بین‌المللی امیدوار باشیم، باید رویدادهای خاورمیانه را شکل دهیم و اکنون زمان ورود آمریکا به خاورمیانه است. ایالات متحده برای پایان دادن به جنگ بین ایران و عراق، فعال کردن مذاکرات برای خودمختاری فلسطین و از بین بردن خطر جنگ مرزی بین لبنان و اسرائیل اقدام خواهد کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اما خداوند صلابت ولایت و حقیقت باطن مردم مؤمنی را که ولایت را همراهی کردند نشان داد.

وی به افتخار همراهی مردم ایران اسلامی با ولایت اشاره کرد و افزود: این نظام الهی قطعاً با نشانه های مختلف با نظام جهانی امام عصر (عج) پیوند خواهد خورد و این وعده الهی قطعی است و باید پایه گذاری کنیم.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به شرایط ایجاد شده امروز تصریح کرد: جریان اربعین حسینی یک معجزه و فراتر از پیروزی انقلاب اسلامی است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم ایران با همراهی استاندار و نایب السلطنه امام زمان (عج) این شایستگی را داشتند که ایران را به عنوان ام القاری اسلام معرفی کنند و انقلاب اسلامی به کشورها صادر شد. از منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه پیروان مکتب اهل بیت راه پیامبرشان را شناختند، اظهار داشت: امروز در دنیای اطلاعات و ارتباطات حقایق دنیا مطرح می شود و همه می توانند به حقیقت و جریان اربعین و آحاد مردم برسند. کسانی که معتقد به حقیقت اسلام و راه اهل بیت علیهم السلام هستند منحرف می شوند، این حجت بر ما تمام می شود.

حجت الاسلام نوفرستی به ناآرامی های اخیر عراق در آستانه اربعین اشاره کرد و تصریح کرد: دشمن برای برهم زدن اربعین تلاش می کند و معتقدند با برخی اقدامات می توانند مانع از رسیدن نور امام حسین (ع) به دنیا شوند. بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله .اما فریب دشمن به خود باز خواهد گشت که این نور خاموش شدنی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید