دادرسی یکی از اصلی ترین راه های خنثی سازی تحریم های سرکوبگرانه است


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1817961

حاجی دلیگانی گفت: یکی از راه های اصلی خنثی سازی تحریم های ظالمانه و استکباری دشمن علیه مردم ایران، توجه جدی به روند رسیدگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی حاجید دلیگانی عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با یزدرسا گفت: علیرغم همه تلاش ها همچنان تحریم های سخت دشمن و استکبار جهانی علیه ما مناطق کشور وجود دارد. محدودیت‌هایی وجود دارد. «این جدی است.

وی افزود: بنابراین یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها، تولید کالاها و خدمات مورد نیاز جامعه است، بنابراین باید همه کالاهای مورد نیاز خود را تامین کنیم و یکی از راه‌های رسیدن به آن، روی آوردن به تولید دانش‌بنیان است.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از ثمرات تولید دانش بنیان این است که آنچه تاکنون در کشور تولید نشده است از این طریق تولید شود.

حاج دلیگانی خاطرنشان کرد: با این روش تولید جوانان تحصیلکرده کشور با نوآوری و خلاقیت آنها و با روش های آسانتر و ارزانتر می توانند کالاها و محصولات مورد نیاز را تولید و در اختیار مردم قرار دهند.

وی تاکید کرد: تمرکز بر اشتغال تولیدی دانش بنیان قشر تحصیلکرده و تحصیلکرده است که امروز بخش قابل توجهی از بیکاران کشور را شامل می شود.

حاجی دلیگانی گفت: البته ما در مجلس یازدهم با تصویب طرحی به نام «جهش تولید دانش بنیان» که در سال 1400 مطرح شد، این اثر را ایجاد کردیم و همچنان تلاش خواهیم کرد تا زمینه های کاربردی بیشتری را فراهم کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید