لغو تحریم های سرکوبگرانه علیه ایران، زمینه را برای توافق فراهم می کند


ساعت: 15:55
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880884

رئیس جمهور ضمن تشریح رفتار وقیحانه آمریکا و اروپا در صدور قطعنامه علیه ایران، گفت: لغو تحریم های سرکوبگرانه علیه ایران زمینه ساز توافق و همکاری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مراسم دریافت استوارنامه ریکارداس دیگوتیس سفیر معتبر لیتوانی گفت: دو کشور ظرفیت های متنوع و متعددی برای ارتقای روابط و همکاری های اقتصادی و تجاری دارند. بین آنها.”

رئیس جمهور لزوم انجام تعهدات کشورهای غربی را بیان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران طبق موافقت همه ناظران به تعهدات خود در توافقنامه عمل کرده است اما در عوض آمریکا از این توافق و کشورهای اروپایی خارج شده است. تعهدات خود را نیز زیر پا گذاشته اند.

رئیسی اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای صدور قطعنامه علیه کشورمان از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در جریان مذاکرات را واهی و مغایر با الزامات مذاکرات و توافق دانست و تصریح کرد: لغو قطعنامه تحریم های سرکوبگرانه علیه ایران زمینه ساز توافق و همکاری خواهد بود.

ریکارداس دیگوتیس، سفیر معتبر لیتوانی نیز در این مراسم پیشنهاد توسعه روابط و ارتقای سطح همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله لیتوانی را مطرح کرد و توسعه روزافزون روابط با جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. جمهوری ایران.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید