دادگاه اداری پناهگاه و پناه واقعی مردم است


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913224

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دادگاه اداری ملجأ و پناهگاه واقعی مردم است و ما در پوشش عدالت در این مکان منتسب به امام خمینی (ره) و تولد انقلاب باید وجود داشته باشد. استقامت و صبر در خدمت به مردم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در دیوان عدالت اداری برگزار شد، ضمن تبریک ایام بسیج وی هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ائمه شهدا را فرصت مناسبی برای مرور اهداف و ارزش ها دانست و گفت: جا دارد از تمامی مدافعان امنیت و جوانان غیور بسیجی که در این اواخر جان خود را فدا کردند یاد کنیم. ماه ها امنیت مردم را تامین می کنیم و به ارواح پیروز و ملکوتی شهدا درود می فرستیم. .

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال در شرایط خاصی قرار دارد و باید پرشورتر از این هفته برگزار شود، گفت: در حالی که دشمنان با کفر و نفاق به چهره مقدس جمهوری اسلامی چنگ زده و به مخالفت با دین می پردازند. ملت شريف اسلام ايران با حكومت تفكر بسيجي با توطئه دشمنان مخالف است.

مظفری با اشاره به آیه 30 سوره فصلت به ایستادگی و ایستادگی در راه رسیدن به هدف اشاره کرد و گفت: آنچه ایمان را بارور و ثمربخش می کند مقاومت است و استقامت در کنار ایمان ارزشمند است.

ایشان در ادامه تفسیر آیه شریفه فرمودند: بسیاری از خلقت خدا را قبول دارند، اما در تدبیر امور شامل پای دیگران می شوند; مهم این است که انسان در برابر حکومت خدا مقاومت کند، یعنی قانون و برنامه ای غیر از خدا را نپذیرد، زیرا مقاومت در راه حق، ترس از آینده را از بین می برد.

مظفری با تاکید بر اینکه تا پایان عمر از آرمان های الهی دفاع خواهیم کرد، افزود: وسوسه های دشمن ما را نمی لرزاند و ایستادگی در راه الهی موجب پیروزی بر دشمنان می شود.

رئیس دیوان عدالت اداری به تفسیر آیه 120 سوره آل عمران پرداخت و گفت: حسادت دشمنان به قدری است که اگر اندک خیری به شما برسد ناراحت می شوند و راه نفوذ در دشمن این است. یا ترس و طمع ما یا تنبلی و بی تفاوتی ما، تقوای ما که صبر و تقوا است، راه خنثی کردن آنهاست.

مظفری دیوان عدالت اداری را یکی از افتخارات نظام اسلامی می داند و می افزاید: دیوان عدالت اداری ملجأ و پناه واقعی مردم است و ما در پوشش عدالت در این مکان منسوب به امام خمینی (ره) و تولد انقلاب باید در خدمت مردم باشد. صبور و پیگیر باشید.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان گفت: ملت شریف ایران صحنه را رها نمی کنند و با تداوم و استمرار بر اهداف عالیه انقلاب اسلامی بر عهد خود که آرمان های ملت است، ایستادگی می کنند. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام ولی فقیه.

دیدگاهتان را بنویسید