دادگاه اصل بی طرفی را رعایت می کند/ برای کشف حقیقت با کسی مقایسه نمی کنیم


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918906

پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی ۷۳۷ با حضور متهم، وکلای متهم، شکات، خانواده متوفیان، وکلای خانواده جان باختگان و دادستان نماینده در دادگاه نظامی استان تهران برگزار شد. به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح امروز «دوشنبه 28 آذر» پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی 737 با حضور متهم، وکلای متهم، شکات، خانواده جان باختگان، وکلای دادگستری برگزار شد. خانواده متوفی و ​​نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران.

قاضی مهرانفر در این جلسه اظهار داشت: دادگاه به عنوان یک نهاد بی طرف مراحل رسیدگی را طی می کند.

وی خطاب به وکلا و خانواده های آن مرحوم گفت: ما به تمام دلایل و مستندات ارائه شده گوش می دهیم و بررسی می کنیم و قطعا به همه موارد توجه خواهیم کرد.

قاضي با بيان اينكه دادگاه اصل بي طرفي را رعايت مي كند، گفت: براي كشف حقيقت هيچ ابهامي با کسي نداريم و هر زمان که از شخص يا مسئولي بخواهيم اين کار را انجام مي دهيم.

وی همچنین گفت: در صورت نیاز از مطلعین، کارشناسان و کارشناسان به دادگاه دعوت می شود.

قاضی مهرانفر با اشاره به اظهارات متهم ردیف اول در چهارمین جلسه دادگاه گفت: اظهارات متهم در جلسه گذشته محدود به توضیحات اولیه بود و همچنان سوالات زیادی وجود دارد که باید از دیگر متهمان پرسیده شود. آنها نیز باید پاسخ دهند.

بر اساس این گزارش، در پنجمین جلسه دادگاه یکی از وکلای متوفی به دعوت قاضی در جایگاه قرار گرفت و به بیان نظرات و نکات خود در پرونده پرداخت.

همچنین هشت نفر از والدین آن مرحوم با حضور در غرفه اظهارات خود را بیان کردند.

گفتنی است، جلسه پنجم دادگاه حدود 4 ساعت به طول انجامید و قاضی مهرانفر با اعلام اینکه زمان تشکیل جلسه بعدی دادگاه به اطلاع خانواده متوفیان و وکلای آنان خواهد رسید، جلسه را ختم اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید