دانشجویان باید منشأ نفوذ در جامعه باشند/ لزوم تسریع در حمایت از حرکت های جهادی دانشجویی

ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1791969

پورمیرزایی مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد با بیان لزوم تشدید حمایت ها از حرکت های جهادی دانشجویی گفت: دانش آموزان باید منشأ نفوذ در جامعه باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پورمیرزایی مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: ماموریت اصلی بسیج دانش آموزی تربیت نیروهای انقلاب اسلامی است و این ماموریت در بطن ماموریت ها به سرانجام خواهد رسید.

وی خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان بسیجی ثابت کرده اند که فعالیت های انجام شده در این مجموعه بودجه ای نیست اما شما با خیال راحت وارد میدان خواهید شد.

وی بیان کرد: تمامی اقدامات انجام شده توسط شما از جمله برگزاری اردوی اربعین توسط کاروان دانش آموزی در ایام تاج و تخت در وهله اول با اخلاص میسر شد.

پورمیرزایی تاکید کرد: باید چنین روحیه و رفتاری را در جامعه گسترش دهیم و دست همه دانش آموزان را به این منبع نور پیوند دهیم.

وی گفت: اگر می خواهیم تمدن اسلامی بسازیم باید همه افراد جامعه را توسعه دهیم و همه باید در این عرصه ها قدم بگذارند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد افزود: روزی جنگ کارخانه انسان سازی و تربیت مردم بود که امروز در این اقدامات جهادی و ارزشمند تلاش می کنیم به همین نتیجه برسیم.

وی افزود: دانشجویان بسیجی از اولین کسانی بودند که برای کمک به کادر درمانی وارد بیمارستان شدند، آن هم در زمانی که تاج در دل خیلی ها بود. این بستگان علاوه بر خدمت در خط مقدم مبارزه با تاج، آب سیب طبیعی را در اختیار بیماران و کادر پزشکی قرار دادند.

پورمیرزایی گفت: ابن صباحان درخشان افتخار بزرگی است اما میدان های بزرگتری در پیش داریم بنابراین این روحیه باید حفظ شود.

او اعتراف کرد: «راه پیش رو دشوار اما قابل دسترسی است. تجربه 40 ساله به ما نشان داده که بن بستی وجود ندارد و انقلاب همیشه رو به جلو است.

پورمیرزایی بیان کرد: شما دانشجویان باید برای حضور موثر در عرصه اقتصادی و آسیب های اجتماعی آماده باشید، باید خود را آماده کنید و منشأ نفوذ باشید. دوران دانشجویی زمانی است که می توان به سمت رشد و کمال حرکت کرد و نتیجه این حرکت در جامعه کنونی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: جنبش دانشجویی باید دانشمند و آغازگر هر حرکتی باشد چرا که معتقدیم تا زمانی که دانشجو حرکت نکند جامعه حرکتی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید