دانشگاه، دانشجو و معلم برای جمهوری اسلامی ابزار تولید برق هستند/دانشگاه ها نباید منشا مشکلات منفی باشند.

به گزارش راه دانا به نقل از کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در همایش تجلیل از گروه های جهادی فعال دانشجویی کردستان باجیج در تالار مولوی دانشگاه کردستان، اظهار داشت: دانشگاه ها و اساتید هر کشوری دارای فعالیت هایی هستند. اهمیت و علم خود آنها در نسبت اسلام و نظام فکری ائمه مقام والایی شمرده می شود و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب فرمودند; من تا زنده هستم از علم و تولید علم دفاع خواهم کرد».

وی بیان کرد: گروه های جهادی در تلاش هستند تا امنیت جان مردم در برابر این ویروس را در زمان مواجهه با این بیماری تامین کنند و این برگرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است که الگوی منسجم از ایثار و از خود گذشتگی است. مجاهدین راست و درست است که برای پیشرفت کشور ما تلاش می کنند.

سردار حسینی یادآور شد: انقلاب اسلامی درس های بسیاری برای ما به ارمغان آورد و الگوهای بسیاری را به منصه ظهور رساند و می توان از آن به عنوان یک اسطوره و حقیقت یاد کرد که نمونه آن شهید حاج قاسم سلیمانی سرآمد جهان اسلام است. برای مبارزان آزادی شاهد مرگ بوده ایم.

وی با بیان اینکه دانشگاه، دانشجو و معلم ابزار تولید انرژی برای جمهوری اسلامی هستند، تاکید کرد: دانشگاه عامل پیشرفت نظام و انقلاب است و هر چه دانشگاه با حس دینی و انقلابی خود پویاتر باشد، بیشتر می شود. علم پیشرفت حاصل خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: اگر بخواهیم به قله های پیشرفت برسیم آنچه در نظام ائمه انقلاب است باید پویایی، نشاط، ارتقای شهرت، تولید علم دینی، تولید علم علمی در دانشگاه و یکی از اهداف ما.

وی بیان کرد: به دلیل روحیه جهادی و انقلابی و تلاش برای پیشرفت به این نقطه رسیده ایم که اگر این نبود این همه پیشرفت علمی در زمینه های مختلف نداشتیم، بنابراین هر چه پیش رفتیم. علم و آموزش جوانان در انقلاب اگر جایگاه کشور را داشته باشیم در سطح بالاتری قرار می گیرد و این امر امنیت و معیشت مردم را تامین می کند و سلامت مردم تامین می شود، بنابراین نیازی به واردات صنعت و واردات اساتید از کشورهای دیگر.

6b5ca116 e42e 447b bbdc dbe3bf1d6a85 خبر خاکستری

سردار حسینی ادامه داد: ابزار اصلی قدرت در کشور ما، قدرت نرم جمهوری اسلامی است که در تقابل با سایر مولفه های قدرت اعم از اقتصاد، سیاست و… در جایگاه بالاتری قرار دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها نباید جولانگاه مشکلات منفی باشند، گفت: دانشجویان ما باید در محور نظم، محور عدالت و در محور نظام فکری ائمه انقلاب به دنبال علم و مطالبه گری و دفاع باشند. منافع انقلاب و کشور بزرگ ایران.”

وی ادامه داد: دانشگاه ها به دنبال مشکلات پیش پا افتاده نباشند، مدیران آینده ما تربیت شده و از دانشگاه هستند، بنابراین اولویت باید به نخبه گرایی، قهرمانی و … باشد.

فرمانده قرارگاه شهرامفر استان کردستان افزود: عوامل بیگانه برای نفوذ در بدنه کشور به ویژه دانشگاه ها تلاش می کنند تا در پیشرفت کشور انحراف ایجاد کنند، لذا تحصیل و رسیدن به سطوح عالی در کشور باید در اولویت کار دانش آموزان قرار گیرد. در جنگ نرم «بیایید با تمام وجود بجنگیم و اجازه ندهیم جوانان ما جایگاه بیگانگان شوند.

وی گفت: اندیشمندان رو به رشد و پویایی که عامل پیشرفت کشور هستند توسط دشمنان هدایت می شوند و از بین رفته اند و این تاثیرگذار است و امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون در کشور باشیم زیرا با پیشرفت علم پویایی و انگیزه همراه با درد است. وطن پرستی در اولویت است، لذا دانش آموزان موظفند نه با افراط و نه با اسراف، از محور نظم و عدالت و انقلاب پیروی کنند.

1d11724f 2857 442a a94a 8888803d9558 خبر خاکستری

اردوهای جهادی برای فرهنگ سازی و ترویج روحیه جهادی در بین جوانان است

دکتر رحمت صادقی، رئیس دانشگاه کردستان در ادامه این مراسم به داستان پرداخت و آن را یکی از بزرگترین عبادات دانست.

وی بیان کرد: بحث اردوهای جهادی موضوع فرهنگ سازی و ترویج روحیه جهادی در بین جوانان است و اگر کشور ما به چنین جایگاهی رسیده است مدیون مردمی است که خود را وقف خدمت رسانی کرده اند. مردم. “

وی افزود: دنیا همدردی و خدمت مردم مهربان است و باید روحیه کار جهادی را در بین جوانان ترویج کرد و نه تنها به بسیجیان اکتفا کرد، بلکه در بین توده های مردمی گسترش یافت.

310df9f9 4772 4978 8913 d0287a830680 خبر خاکستری

بسیج دانشجویی 80 گروه جهادی فعال در استان را تشکیل داد

احمدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: در طرح شهید سلیمانی دستاوردهای چشمگیری داشته ایم چرا که بسیج دانشجویی توانسته با تشکیل گروه های جهادی در عرصه های مختلف به مردم کردستان خدمت کند.

وی گفت: زبان از این حماسه بزرگ دانش آموزی ناتوان است اما باید گزارشی کاربردی از فعالیت گروه های جهادی در این عرصه ارائه کرد.

وی افزود: بسیج دانشجویی 80 گروه جهادی فعال در استان تشکیل داده و در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و… فعالیت داشته است.

احمدی یادآور شد: ایجاد و مشارکت در 24 مرکز واکسیناسیون عمومی با حضور 200 نفر از جهادگران، برپایی 6 چادر در مراکز بهداشتی درمانی و توزیع اقلام بهداشتی و بحث غربالگری، تامین پرستار با حضور 300 نفر، برگزاری کلاس های بهداشتی و درمانی افزایش جمعیت، اعزام گروه های جهادی به موسس کامران، مرمت 5 پروژه عمرانی در مناطق زلزله زده مریوان، توزیع 8500 بسته غذای گرم، توزیع 500 بسته لوازم التحریر، تهیه 3 جهیزیه و … از جمله اقدامات انجام شده بسیج است. از دانش آموزان

وی در پایان گفت: گروه های جهادی ضمن ایفای نقش، در دوره های توانمندسازی شرکت کرده و با انرژی این سازمان را ارتقا می دهند.

در پایان این مراسم از دانشجویان جهادگر فعال در گروه های جهادی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید