دانشگاه تهران: موضوع عدم پذیرش برخی از دانشجویان در دانشکده علوم اجتماعی حل شد

دانشگاه تهران: موضوع عدم پذیرش برخی از دانشجویان در دانشکده علوم اجتماعی حل شد

روز جدید گلمرضا جمشیدی ها، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به خبر ممنوعیت برخی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واکنش نشان داد. به این دانشجویان اجازه دهید که در صورت وقوع این اتفاق وارد دانشکده شوند.

غلامرضا جمشیدی ها، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در واکنش به خبر ممنوعیت تعدادی از دانشجویان از دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، گفت: این مشکل برای برخی از دانشجویان پیش آمد، با حراست در جلسه ای صحبت کردم. اجازه دهید این دانشجویان وارد دانشکده شوند که این اتفاق افتاد.

جمشیدیها در خصوص پیگیری موضوع ورود این تعداد دانشجو به دانشکده علوم اجتماعی گفت: در این باره صحبت کرده ایم اما هنوز به جمع بندی کامل نرسیده ام. آنچه به دانشکده علوم اجتماعی ارسال شده از سوی مقامات بالاتر از من ارسال شده است و حراست از نظر قانونی زیر نظر رئیس دانشکده نیست. بحث هایی شده و می گویند برخی از دانشجویان اجازه ورود ندارند و حتماً مشکلاتی وجود داشته است، من از جزئیات پرونده آنها اطلاعی ندارم.

وی خاطرنشان کرد: در همان زمان دانشگاه به این موضوع توجه کرد و من صحبت کردم و پرسیدم آیا امکان پذیرش این دانشجویان وجود دارد که این اتفاق افتاد و مشکل ورود این دانشجویان حل شد.

این استاد دانشگاه تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر کلاس های دانشکده علوم اجتماعی به طور کامل تشکیل شده است؟ وی تصریح کرد: بله الان وضعیت خیلی خوب است و کلاس ها در هر زمانی برگزار می شود. در حال حاضر وضعیت دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید