دانشگاه یزد میزبان همایش کانون های مهدویت دانشگاه های کشور است


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903926

کلانتری رئیس دانشگاه یزد از برگزاری همایش مراکز مهدویت دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، عباس کلانتری پیش از ظهر امروز در نشست خبری همایش کانون های مهدویت دانشگاه های کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت مهدویت و شناخت آن اظهار داشت: همایش بین المللی کانون های مهدویت برگزار می شود. دانشگاه های کشور برای اولین بار با شعار «گام دوم، گام مقدماتی برای ظهور» به میزبانی دانشگاه یزد در کشور برگزار می شود.

رئیس دانشگاه یزد ادامه داد: کانون های مهدویت یکی از تشکل های فعال در سطح دانشگاه هستند، بنابراین با برگزاری این گونه همایش ها، دانشگاه ها و دانشجویان می توانند شناخت خوبی از این مرکز کسب کنند.

وی با اشاره به محورهای این همایش تصریح کرد: دانشگاه و آرمان بزرگ انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی و رسالت های دانشگاه، انقلاب اسلامی و زمینه ساز ظهور سه محور اصلی کنفرانس بین المللی اساتید مراکز مهدویت دانشگاه های کشور.

کلانتری افزود: این همایش در سطح بین المللی با حضور محققانی از کشورهای مختلف و همچنین تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه جامع المصطفی و دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود.

رئیس دانشگاه یزد با اشاره به تاریخ برگزاری این همایش تصریح کرد: با حضور 450 نفر از کارشناسان برجسته فرهنگی و اساتید مراکز مهدویت دانشگاه های کشور در روزهای 7 و 8 آبان ماه برگزار می شود.

محمد کریمی دبیر مجمع اندیشه راهبردی مهدویت با اشاره به اهداف محتوایی این همایش گفت: اتفاقات و داستان های میدانی نشان دهنده نقش مهم انقلاب اسلامی در مسیر تمدن اسلامی است.

وی افزود: برای اولین بار در کشور شاهد گردهمایی کامل دبیران کانون های مهدوی خواهیم بود که 250 کانون مهدوی از 250 دانشگاه کشور در یزد با حضور اساتید داخلی و بین المللی گردهم می آیند.

محسن رفیعیان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد با اشاره به نقش و جایگاه شهر یزد در کشور گفت: دانشگاه یزد یکی از مناسب ترین محیط های دانشگاهی است که توانسته است همه افکار و سلیقه ها را تحت پوشش قرار دهد. طیفی با هر سلیقه و نظری.، نظر خود را با توجه به فرهنگ دانشگاه بیان کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید