دختران ما در برابر یک دشمن کنار هم می ایستند / مشکلات اقتصادی نباید دلیل کم کاری فرهنگ باشد


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883828

«بهاره جنگروی» رهبر گروه مردمی دختران انقلاب با اشاره به حضور دخترانی که ممکن است طبق عرف اجتماعی حجاب کامل نداشته باشند، اما در مجالس مذهبی شرکت می کنند و دل به آرمان های دینی می زنند. انقلاب گفت: مشکلات اقتصادی نباید دلیل کم کاری فرهنگ باشد فرهنگ مانند هوایی است که تنفس می کنیم اگر آلوده باشد کاری نمی توان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «بهاره جنگروی» سرپرست گروه دختران انقلاب در گفتگو با ۸دی با اشاره به نحوه تشکیل این گروه اظهار داشت: تشکیل گروه دختران انقلاب ابتدا در تهران آغاز شد و دوستان ما پس از آن چندین سال کار تحقیقاتی، ظهور و انتشار آنها در رسانه ها با اقدامات گروهی که به نام دختران انقلاب سازماندهی حجاب می کردند، همزمان بود.

وی افزود: دختران انقلاب اخراج شدند و در این جشن ها دخترانی را می بینیم که شاید طبق عرف اجتماعی حجاب کامل نداشته باشند اما دلشان به آرمان های انقلاب وابسته است و باید به سمت درست و مناسب کشیده شوند. اقدامات.”


گرایش عموم مردم به دین در حال افزایش است

رهبر گروه مردمی دختران انقلاب با اشاره به یکی از محورهای این جشن گفت: در جشن های دختران انقلاب تعدادی از دخترانی که در این برنامه ها فعال هستند در اقدامی غافلگیرکننده توسط مادران شهدا که در تهران مقابل بودند چادر اهدا شد. از رهبران معروفی که با روش های زیبا دختران کم حجاب را جذب می کردند، استقبال و قدردانی به عمل آمد و این تقدیر برای افزایش شجاعت در بین رهبران معروف انجام شد. به دنیا بگوییم که علیرغم یک سری فعالیت های سازماندهی، این اتفاق می افتد، اما به گفته رهبری، گرایش عموم مردم به دین رو به افزایش است و دشمنان تا دیدن این غرش از سرود تبریک سردار طاقت نیاوردند.

جنگروی با اشاره به استقبال بی نظیر از جشن های دختران انقلاب به عنوان نهضت حجاب و حجاب پرچمدار حضرت زهرا (سلام الله علیها)، گفت: در تهران به ظرفیت رسیدیم و در گیلان وجود گرما و سرمای هوا مانع حضور مردم نشد.» و این نشان دهنده تمایل انقلابی دختران گیلانی به عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه امروز دختران کم حجاب و بدحجاب در کنار هم ایستاده اند، تصریح کرد: دختران ما در مقابل دشمنی فراتر از مرزها ایستادند. ورود دختران انقلاب به شهرستان ها با شور و نشاط مردم و کمک های مالی و تلاش برای برگزاری هر چه بهتر این جشن ها همراه است به عنوان مثال در کرمان، سیستان و بلوچستان، بندرعباس و اهواز درخواست کردند. جشنی برگزار کنیم تا این علم بالا برود و در این راستا از مسئولان انتظار داریم که حمایت کنند و زمینه را برای برگزاری چنین جلساتی توسط بانوان محلی هر استان فراهم کنند.


آمریکایی که می خواهد قدرت هسته ای و موشکی ما را از بین ببرد، به دنبال حذف حجاب هم هست

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار دو سال پیش با دانشجویان خاطرنشان کرد: همان آمریکایی که می خواهد ما در منطقه حضور نداشته باشیم، سلاح هسته ای و موشکی نداشته باشیم، خواهان رفع حجاب و اهمیت است. حجاب برابر با قدرت هسته ای و موشکی کشور و حضور آن در منطقه است، پس بیایید بفهمیم.

جنگرویی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نباید دلیل کم کاری فرهنگ باشد، تصریح کرد: فرهنگ مانند هوایی است که تنفس می کنیم اگر آلوده باشد کاری نمی توان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید