دروغ گو؛ شما دلیل جدایی مسی از بارسلونا هستید! عکس

آلفونسو آگیره روزی، دوست خانوادگی لیونل مسی به شدت از جرارد پیکه، مدافع بارسلونا انتقاد کرد و مدعی شد که او به لاپورته گفته است که قرارداد لئو را تمدید نکند.

خوان لاپورتا از زمان پیوستن به ماریو بارتومئو قول داده است که لیونل مسی به هر نحوی در بارسلونا بازداشت خواهد شد. اما شرایط سخت مالی بارسا باعث شد لاپورته تابستان گذشته نتواند سرمایه خود را تامین کند. در نهایت فوق ستاره آرژانتینی با چشمانی گریان بارسا را ​​ترک کرد و به پیاتزا رفت. مسی که حتی کاهش 50 درصدی دستمزد در بارسلونا را پذیرفت، پس از 20 سال به دلیل ناتوانی بارسا در تامین بودجه مجبور به ترک این تیم شد.

پس از جدایی مسی، بسیاری به جدایی از بارسا متهم شدند و انتقادات بیشتری متوجه لاپورته و جرارد پیکه شد. با این حال جرارد پیکه دیروز در مصاحبه تلویزیونی با گری نویل گفت که دیدن لیونل مسی به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا برایش سخت بوده و او به خاطر این موضوع گریه کرده است.

دروغ گو؛  شما دلیل جدایی مسی از بارسلونا هستید!  عکس

آلفونسو آگویرا روسیچه، دوست خانوادگی مسی، می گوید جرارد پیکه دروغ می گوید و به لاپورته گفته است که قرارداد لئو را تمدید نکند. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پیک، تو یک دروغگو هستی. او نه تنها وقتی به لاپورته گفت که اگر می‌خواهد یک تیم برنده بسازد، باید مسی را بفروشد، گریه نکرد. همان مسی که وقتی کسی تو را نخواست از ساراگوسا نجاتت داد.

واکنش آگیره با انتقاد شدید پیکه مواجه شد و برخی از هواداران بارسلونا هشدار دادند که در صورت اثبات این موضوع دیگر برای مدافع کاتالان احترامی قائل نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید